eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Budowa dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w m. Mogilno oraz przebudowa drogi gminnej w m. Marcinkowo



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w m. Mogilno oraz przebudowa drogi gminnej w m. Marcinkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523185532

1.5.8.) Numer faksu: 523152693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mogilno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w m. Mogilno oraz przebudowa drogi gminnej w m. Marcinkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c9cff4-fc2c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015928/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w m. Mogilno oraz przebudowa drogi gminnej w m. Marcinkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238957/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFE.271.14.2022.WGS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6062146,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dla części pierwszej: Budowa drogi gminnej nr 140573C stanowiącej ul. Jasną w Mogilnie: budowę drogi o łącznej długości 120,31 m, o projektowanej nawierzchni z kostki betonowej oraz przebudowę kolidujących elementów sieci oświetlenia ulicznego.
Początek opracowania stanowi włączenie ul. Jasnej w ul. Jana Nowaka – Jeziorańskiego – droga stanowi odcinek drogi bez przejazdu. Zakres robót:
- wykonanie budowy drogi gminnej poprzez wykonanie pieszo – jezdni (oznakowanie znakami D-40) w zakresie dostosowania szerokości jezdni i parametrów do obowiązujących warunków technicznych,
- wykonanie dojść do przyległych nieruchomości,
- przebudowę zjazdów w ciągu odcinka objętego zakresem opracowania,
- wykonanie rur osłonowych dla zabezpieczania infrastruktury elektroenergetycznej,
- wykonanie kanału technologicznego,
- przebudowę kolidujących elementów sieci oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 346026,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dla części drugiej: Budowa drogi gminnej nr 140574C stanowiącej ul. Wesołą w Mogilnie: budowę drogi o łącznej długości 141,43 m, o projektowanej nawierzchni z kostki betonowej oraz przebudowę kolidujących elementów sieci oświetlenia ulicznego.
Początek opracowania stanowi włączenie ul. Wesołej w ul. Jana Nowaka – Jeziorańskiego – droga stanowi odcinek drogi bez przejazdu. Zakres robót:
- wykonanie budowy drogi gminnej poprzez wykonanie pieszo – jezdni (oznakowanie znakami D-40) w zakresie dostosowania szerokości jezdni i parametrów do obowiązujących warunków technicznych,
- wykonanie dojść do przyległych nieruchomości,
- przebudowę zjazdów w ciągu odcinka objętego zakresem opracowania,
- wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do zestawu skrzyń rozsączających,
- wykonanie rur osłonowych dla zabezpieczania infrastruktury elektroenergetycznej,
- wykonanie kanału technologicznego,
- przebudowę kolidujących elementów sieci oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 424403,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dla części trzeciej: Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 129/29 w miejscowości Marcinkowo: przebudowę drogi (wykonanie nowej nawierzchni) oraz wykonanie odwodnienia w postaci skrzynek rozsączających. Przebudowywany odcinek posiada długość 158,36 m. Projektowana nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej.
Roboty prowadzone będą na działce należącej do Inwestora (działka nr 129/29, obręb ewid. Marcinkowo). Zakres robót:
- rozebranie istniejącej nawierzchni drogi z prefabrykatów betonowych oraz z betonu lanego,
- wykonanie koryta pod konstrukcje jezdni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm,
- ustawienie krawężników betonowych,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie odwodnienia jezdni – studzienki ściekowe i skrzynki rozsączające.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 211054,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie części czwartej: Budowa dróg gminnych: ul. Czesława Miłosza, ul. Stanisława Wyspiańskiego oraz ul. Adama Asnyka w Mogilnie: budowę jezdni o projektowanej nawierzchni z kostki betonowej (pow. 7931 m2), chodników o projektowanej nawierzchni z kostki betonowej (pow. 4035 m2), zjazdów o projektowanej nawierzchni z kostki betonowej (pow. 1331 m2) oraz powierzchni zielonej (pow. 4320 m2).
Przebieg trasy budowanego układu dostosowano do granic pasa drogowego oraz usytuowania pobliskich nieruchomości. Planuje się nawiązać szerokością drogi do istniejących zjazdów na drogę ul. Polnej. Projektuje się także połączenie z drogą powiatową nr 2426C stanowiącą ul. Niezłomnych, poprzez skrzyżowanie zwykłe.
Branża sanitarna:
Pierwszy odcinek trasy kanalizacji deszczowej planuje się dowiązać do istniejącej studni znajdującej się na dz. nr 262/62 przy skrzyżowaniu ul. Polnej z ul. Czesława Miłosza.
Drugi odcinek trasy kanalizacji deszczowej planuje się dowiązać do istniejącej studni znajdującej się na dz. nr 323 przy skrzyżowaniu ul. Polnej z ul. Adama Asnyka.
Odprowadzanie wód deszczowych z jezdni i chodników będzie odbywało się z wykorzystaniem projektowanej sieci kanalizacji deszczowej Dn 315x9.2 PVC SDR34 SN8 w całym zakresie projektu.
Planuje się wykonanie 71 studni rewizyjnych Ø 1200, które będą połączone z pozostałymi studniami przez projektowane kanały kanalizacji deszczowej.
Zastosowano żeliwne wpusty jezdniowe uliczne oraz krawężnikowo – jezdniowe z osadnikiem o głębokości 1,0 m. wpusty zostaną zlokalizowane przy krawędzi jezdni oraz częściowo w krawężniku.
Wpusty deszczowe zostaną podłączone do studni kanalizacji deszczowej za pomocą przykanalików z rur Dn 160x4,7 PVC SDR34 SN8.
Wszystkie urządzenia naziemne tj. zasuwy, hydranty, studnie sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz studnie sieci kanalizacji teletechnicznej należy wyregulować wysokościowo w odniesieniu do rzędnych projektowanych terenu.
Branża teletechniczna:
Projektuje się kanał technologiczny typu ulicznego podwójny (KTu-2) oraz typu przepustowego podwójny (KTp-2). Pod nawierzchnią przeznaczoną do ruchu pieszego zastosowano kanał typu KTu-2, natomiast pod nawierzchnią przeznaczoną do ruchu pojazdów mechanicznych zaprojektowano kanał typu KTp-2. Łączna długość projektowanej sieci to 1305 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 5080662,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421268,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421268,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421268,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369790714

7.3.3) Ulica: Wyrobki 11

7.3.4) Miejscowość: Wyrobki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421268,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561509,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561509,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561509,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369790714

7.3.3) Ulica: Wyrobki 11

7.3.4) Miejscowość: Wyrobki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561509,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371693,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473879,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371693,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369790714

7.3.3) Ulica: Wyrobki 11

7.3.4) Miejscowość: Wyrobki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371693,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7360626,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7360626,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7360626,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369790714

7.3.3) Ulica: Wyrobki 11

7.3.4) Miejscowość: Wyrobki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7360626,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
UWAGA!
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone po zrealizowaniu pełnego zakresu przedmiotu umowy na podstawie
końcowej faktury VAT oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego w terminie nie dłuższym niż
35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin wypłaty determinuje dzień
zakończenia realizacji ostatniej części zamówienia „Budowa dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową w m. Mogilno
oraz przebudowa drogi gminnej w m. Marcinkowo”.
Z kwoty faktury wystawionej po zrealizowaniu pełnego zakresu robót odliczona zostanie kwota udzielonej zaliczki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.