Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251741/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00278238/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00294427/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00324286/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00340370/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00501522/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją w miejscowości Daszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DASZYNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015885
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 34A
1.4.2.) Miejscowość: Daszyna
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-107
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 24 357 10 00
1.4.8.) Numer faksu: 24 389 04 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadaszyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.4bip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360316
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00251741/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej (Daszyna strona wschodnia)”
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę) oraz realizacji robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
b) Dokumentacja projektowa.
W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować (w przypadku zaistnienia wymagań) ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko;
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, operatami, opiniami, ekspertyzami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji;
- przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi;
- opracować wniosek o wydanie decyzji środowiskowej, udzielenie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót;
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej oraz wytyczne projektowe zgodnie z SWZ.
b) Roboty budowlane.
W ramach części wykonawczej należy wykonać roboty budowlane (w tym zakup i montaż wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń) w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej we wschodniej części miejscowości Daszyna polegające na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań oraz rozruchu technologicznego, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Przy opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu projektu należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji.
Wszystkie oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostarczenia na budowę.
Wszystkie wykorzystane do budowy urządzenia i materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona ich wytyczenia i trwale oznaczy je w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych.
W przypadku niedostatecznej ilości reperów stałych, Wykonawca wbuduje repery tymczasowe (z rzędnymi sprawdzonymi przez służby geodezyjne), a szkice sytuacyjne reperów i ich rzędne przekaże Inspektorowi.
II. Roboty budowlano-montażowe:
- demontaże i rozbiórki
- wykonanie robót budowlanych zewnętrznych, w tym min roboty ziemne, zagospodarowanie terenu itp.
- dostawa i montaż materiałów i urządzeń technologicznych, w tym rurociągów, pomp, armatury itp.
- usunięcie ewentualnych kolizji
- roboty elektryczne
- próby i rozruch technologiczny
Zakres robót obejmuje:
• Kanał PCW315 – 404,3 mb
• Kanał PCW200 – 1923,9 mb
• Kanał PCW160 – ok.284,3 mb (do granicy posesji) - szt. ca. 57
• Studnie rewizyjne fi 1,0 m – szt. 110
• Rurociąg tłoczny PEHD DN/OD=90mm - 679,6 mb
• Tłocznia ścieków lub przepompownia na pompach zatapialnych – napływ ścieków 7,56 m3/h; pojemność 1,2 m3. Przewidywana wydajność przepompowni Qp= 16m3/h.
III. Roboty towarzyszące:
- naprawa uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji robót,
- prace porządkowe na placu budowy, w tym usunięcie tymczasowych obiektów np.
kontenerów oraz tymczasowej infrastruktury np. zasilania energetycznego
- wykonanie uporządkowania/zagospodarowania terenu po przeprowadzonych robotach
ziemnych, w tym min trawników, naprawa nawierzchni dróg itp.
- wykonanie badań jakości wody po zakończeniu robót
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – zwany PFU stanowiący załącznik do SWZ.
Klasyfikacja ważności dokumentów:
Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między dokumentami przetargowymi, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych szczegółowych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia, przy czym w przypadku rozbieżności miedzy SWZ a ustawą lub PFU – pierwszeństwo mają zapisy odpowiednio ustawy i PFU.
c) Wymagania stawiane Wykonawcy zgodnie z SWZ.
Po zmianie:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej (Daszyna strona wschodnia)”
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę) oraz realizacji robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
UWAGA!
Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i sieci kanalizacji ciśnieniowej wg załączonych rysunków: A, B, C (rysunek C do pkt. 47), D, E.
b) Dokumentacja projektowa.
W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować (w przypadku zaistnienia wymagań) ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko;
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, operatami, opiniami, ekspertyzami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji;
- przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi;
- opracować wniosek o wydanie decyzji środowiskowej, udzielenie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót;
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej oraz wytyczne projektowe zgodnie z SWZ.
b) Roboty budowlane.
W ramach części wykonawczej należy wykonać roboty budowlane (w tym zakup i montaż wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń) w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej we wschodniej części miejscowości Daszyna polegające na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań oraz rozruchu technologicznego, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Przy opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu projektu należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji.
Wszystkie oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostarczenia na budowę.
Wszystkie wykorzystane do budowy urządzenia i materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona ich wytyczenia i trwale oznaczy je w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych.
W przypadku niedostatecznej ilości reperów stałych, Wykonawca wbuduje repery tymczasowe (z rzędnymi sprawdzonymi przez służby geodezyjne), a szkice sytuacyjne reperów i ich rzędne przekaże Inspektorowi.
II. Roboty budowlano-montażowe:
- demontaże i rozbiórki
- wykonanie robót budowlanych zewnętrznych, w tym min roboty ziemne, zagospodarowanie terenu itp.
- dostawa i montaż materiałów i urządzeń technologicznych, w tym rurociągów, pomp, armatury itp.
- usunięcie ewentualnych kolizji
- roboty elektryczne
- próby i rozruch technologiczny
Zakres robót obejmuje:
• Kanał PCW315 – 404,3 mb
• Kanał PCW200 – 1923,9 mb
• Kanał PCW160 – ok.284,3 mb (do granicy posesji) - szt. ca. 57
• Studnie rewizyjne fi 1,0 m – szt. 110
• Rurociąg tłoczny PEHD DN/OD=90mm - 679,6 mb
• Tłocznia ścieków lub przepompownia na pompach zatapialnych – napływ ścieków 7,56 m3/h; pojemność 1,2 m3. Przewidywana wydajność przepompowni Qp= 16m3/h.
UWAGA!
Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i sieci kanalizacji ciśnieniowej wg załączonych rysunków: A, B, C (rysunek C do pkt. 47), D, E.
III. Roboty towarzyszące:
- naprawa uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji robót,
- prace porządkowe na placu budowy, w tym usunięcie tymczasowych obiektów np.
kontenerów oraz tymczasowej infrastruktury np. zasilania energetycznego
- wykonanie uporządkowania/zagospodarowania terenu po przeprowadzonych robotach
ziemnych, w tym min trawników, naprawa nawierzchni dróg itp.
- wykonanie badań jakości wody po zakończeniu robót
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – zwany PFU stanowiący załącznik do SWZ.
Klasyfikacja ważności dokumentów:
Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między dokumentami przetargowymi, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych szczegółowych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia, przy czym w przypadku rozbieżności miedzy SWZ a ustawą lub PFU – pierwszeństwo mają zapisy odpowiednio ustawy i PFU.
c) Wymagania stawiane Wykonawcy zgodnie z SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej (Daszyna strona zachodnia)”
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ i polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę) oraz realizacji robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
c) Dokumentacja projektowa.
W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować (w przypadku zaistnienia wymagań) ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko;
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, operatami, opiniami, ekspertyzami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji;
- przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi;
- opracować wniosek o wydanie decyzji środowiskowej, udzielenie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót;
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej oraz wytyczne projektowe zgodnie z SWZ.
b) Roboty budowlane.
W ramach części wykonawczej należy wykonać roboty budowlane (w tym zakup i montaż wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń) w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej w stronę zachodniej części miejscowości Daszyna polegające na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań oraz rozruchu technologicznego, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Przy opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu projektu należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji.
Wszystkie oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostarczenia na budowę.
Wszystkie wykorzystane do budowy urządzenia i materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona ich wytyczenia i trwale oznaczy je w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych.
W przypadku niedostatecznej ilości reperów stałych, Wykonawca wbuduje repery tymczasowe (z rzędnymi sprawdzonymi przez służby geodezyjne), a szkice sytuacyjne reperów i ich rzędne przekaże Inspektorowi.
II. Roboty budowlano-montażowe:
- demontaże i rozbiórki
- wykonanie robót budowlanych zewnętrznych, w tym min roboty ziemne, zagospodarowanie terenu itp.
- dostawa i montaż materiałów i urządzeń technologicznych, w tym rurociągów, pomp, armatury itp.
- usunięcie ewentualnych kolizji
- roboty elektryczne
- próby i rozruch technologiczny
Zakres robót obejmuje:
Kanał z rur fi.315 PEHD SN8 - mb.111,7
Kanał z rur fi.200 PCW SN* - mb.3888,3
Rurociągi tłoczne: PEHD 90 - mb.1914,4
PEHD 63 - mb.7,0
Przepompowni fi.1,2m - szt. 4
Studnie rewizyjne fi.1,0m - szt. 150
Rury PCW160 - mb 299,2 (szt. przyłączy - 63)
III. Roboty towarzyszące:
- naprawa uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji robót,
- prace porządkowe na placu budowy, w tym usunięcie tymczasowych obiektów np.
kontenerów oraz tymczasowej infrastruktury np. zasilania energetycznego
- wykonanie uporządkowania/zagospodarowania terenu po przeprowadzonych robotach
ziemnych, w tym min trawników, naprawa nawierzchni dróg itp.
- wykonanie badań jakości wody po zakończeniu robót
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – zwany PFU stanowiący załącznik do SWZ.
Klasyfikacja ważności dokumentów:
Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między dokumentami przetargowymi, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych szczegółowych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia, przy czym w przypadku rozbieżności miedzy SWZ a ustawą lub PFU – pierwszeństwo mają zapisy odpowiednio ustawy i PFU.
c) Wymagania stawiane Wykonawcy zgodnie z SWZ.
Po zmianie:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej (Daszyna strona zachodnia)”
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych – zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ i polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę) oraz realizacji robót budowlanych. W ramach niniejszego zamówienia należy sporządzić wszelkie opracowania jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wszelkie opracowania należy przygotować w ilości egzemplarzy umożliwiającej pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń plus dodatkowo zawsze 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
UWAGA!
Z zakresu zamówienia wyłącza się wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wg załączonych rysunków: A, B, C (rysunek C do pkt. 47).
c) Dokumentacja projektowa.
W ramach części dokumentacyjnej należy:
- opracować (w przypadku zaistnienia wymagań) ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko;
- opracować mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych;
- opracować projekty budowlane we wszystkich niezbędnych branżach wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, w tym z gestorami sieci, z którymi inwestycja wchodzi w ewentualne kolizje, operatami, opiniami, ekspertyzami, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania;
- pozyskać wymagane przepisami warunki techniczne usunięcia ewentualnych kolizji;
- przy opracowaniu projektu budowlanego należy spełnić wszystkie wymagania zawarte w obowiązującej ustawie Prawo budowlane oraz obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować projekty wykonawcze zawierające szczegółowe rozwiązania techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie zamówienia;
- opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 r., poz. 2454);
- opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi;
- opracować wniosek o wydanie decyzji środowiskowej, udzielenie pozwolenia wodno-prawnego, pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji;
- opracować przedmiar robót;
- przygotować wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania, w tym inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
Wymagania stawiane dokumentacji projektowej oraz wytyczne projektowe zgodnie z SWZ.
b) Roboty budowlane.
W ramach części wykonawczej należy wykonać roboty budowlane (w tym zakup i montaż wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń) w ramach budowy sieci kanalizacji sanitarnej w stronę zachodniej części miejscowości Daszyna polegające na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również:
- wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych
- wykonanie wszelkich prób, pomiarów i badań oraz rozruchu technologicznego, których pozytywny wynik warunkować będzie odbiór robót przez Zamawiającego.
Przy opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu projektu należy spełnić wymagania obowiązujących przepisów i norm. Poszczególne materiały i urządzenia powinny spełniać wymagania stosownych norm, potwierdzone oznaczeniem CE lub inne dopuszczenia na rynek Polski, określonych w przepisach określających wymagania certyfikacji.
Wszystkie oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostarczenia na budowę.
Wszystkie wykorzystane do budowy urządzenia i materiały powinny być dobrane w oparciu o rozwiązania techniczne pozwalające na osiągnięcie wysokiej sprawności urządzeń przy możliwie niskich kosztach eksploatacji.
Wytyczne wykonawcze.
I. Roboty przygotowawcze:
- wykonanie ogrodzenia i oznakowania placu budowy
- obsługa geodezyjna
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dokona ich wytyczenia i trwale oznaczy je w terenie za pomocą kołków osiowych, kołków świadków i kołków krawędziowych.
W przypadku niedostatecznej ilości reperów stałych, Wykonawca wbuduje repery tymczasowe (z rzędnymi sprawdzonymi przez służby geodezyjne), a szkice sytuacyjne reperów i ich rzędne przekaże Inspektorowi.
II. Roboty budowlano-montażowe:
- demontaże i rozbiórki
- wykonanie robót budowlanych zewnętrznych, w tym min roboty ziemne, zagospodarowanie terenu itp.
- dostawa i montaż materiałów i urządzeń technologicznych, w tym rurociągów, pomp, armatury itp.
- usunięcie ewentualnych kolizji
- roboty elektryczne
- próby i rozruch technologiczny
Zakres robót obejmuje:
Kanał z rur fi.315 PEHD SN8 - mb.111,7
Kanał z rur fi.200 PCW SN* - mb.3888,3
Rurociągi tłoczne: PEHD 90 - mb.1914,4
PEHD 63 - mb.7,0
Przepompowni fi.1,2m - szt. 4
Studnie rewizyjne fi.1,0m - szt. 150
Rury PCW160 - mb 299,2 (szt. przyłączy - 63)
UWAGA!
Z zakresu zamówienia wyłącza się wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wg załączonych rysunków: A, B, C (rysunek C do pkt. 47).
III. Roboty towarzyszące:
- naprawa uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji robót,
- prace porządkowe na placu budowy, w tym usunięcie tymczasowych obiektów np.
kontenerów oraz tymczasowej infrastruktury np. zasilania energetycznego
- wykonanie uporządkowania/zagospodarowania terenu po przeprowadzonych robotach
ziemnych, w tym min trawników, naprawa nawierzchni dróg itp.
- wykonanie badań jakości wody po zakończeniu robót
Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – zwany PFU stanowiący załącznik do SWZ.
Klasyfikacja ważności dokumentów:
Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między dokumentami przetargowymi, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych szczegółowych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia, przy czym w przypadku rozbieżności miedzy SWZ a ustawą lub PFU – pierwszeństwo mają zapisy odpowiednio ustawy i PFU.
c) Wymagania stawiane Wykonawcy zgodnie z SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 57 pkt. 1) Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 57 pkt. 2) Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1) – 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Część I
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)
Część II
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych)
Część III
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych)
Część IV
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
d.1 Posiadanie doświadczenia zawodowego
Przez co Zamawiający rozumie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Część I
- wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych z zakresu gospodarki ściekowej o wartości min. 700.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Część II
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Część III
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Część IV
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 0,5 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
d.2 Posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie dysponowania następującą kadrą:
Roboty budowlane – część I:
Ekspert 1 – kierownik budowy robót sanitarnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Ekspert 2 – kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych
- uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Ekspert 3 – kierownik robót elektrycznych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. W celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika robót elektrycznych, Wykonawca wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie wszystkich trzech funkcji przez jedną osobę jak również przez dwie osoby w dowolnej konfiguracji.
Roboty budowlane – część II, III i IV:
Ekspert 1 – kierownik budowy robót sanitarnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część I:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania konstrukcji budowlanych bez
ograniczeń.
- Projektant Inżynier 2: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
- Projektant Inżynier 3: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część II:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część III:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część IV:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej części specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Części IV SWZ.
Po zmianie:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 57 pkt. 1) Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 57 pkt. 2) Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1) – 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Część I
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)
Część II
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 500 000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych)
Część III
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych)
Część IV
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
• opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
d.1 Posiadanie doświadczenia zawodowego
Przez co Zamawiający rozumie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Część I
- wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych z zakresu gospodarki ściekowej o wartości min. 700.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Część II
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Część III
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 4 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Część IV
- wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie sieci wodociągowej o długości minimum 0,5 km, przy czym wskazana robota budowlana musi być zakończona tj. dla której podpisano protokół odbioru robót lub dokument równoważny, świadczący o zakończeniu realizacji zamówienia, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
d.2 Posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie dysponowania następującą kadrą:
Roboty budowlane – część I:
Ekspert 1 – kierownik budowy robót sanitarnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Ekspert 2 – kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych
- uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Ekspert 3 – kierownik robót elektrycznych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. W celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika robót elektrycznych, Wykonawca wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie wszystkich trzech funkcji przez jedną osobę jak również przez dwie osoby w dowolnej konfiguracji.
Roboty budowlane – część II, III i IV:
Ekspert 1 – kierownik budowy robót sanitarnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne w rozumieniu ustawy Prawo budowlane art. 12 i 12a. Wykonawca w celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika budowy wskaże osobę spełniającą ten warunek.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część I:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania konstrukcji budowlanych bez
ograniczeń.
- Projektant Inżynier 2: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
- Projektant Inżynier 3: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część II:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część III:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
Do wykonania dokumentacji projektowej – Część IV:
- Projektant Inżynier 1: uprawnienia do projektowania sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej części specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Części IV SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 do SWZ (wzór),
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SWZ (wzór),
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg. załącznika nr 11 do SWZ (wzór),
d) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg załącznika nr 5 do SWZ (wzór),
e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 6 do SWZ,
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
g) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”),
2. Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg załącznika nr 7 do SWZ,
UWAGA do pkt. 3 lit. b) IV Części SWZ:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 8 do SWZ.
c) Potwierdzenie opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
Część I - nie mniejszą niż 1 000 000,00zł (słownie: jeden milion złotych)
Część II - nie mniejszą niż 3 000 000,00zł (słownie: trzy miliony złotych)
Część III - nie mniejszą niż 5 000 000,00zł (słownie: pięć milionów złotych)
Część IV - nie mniejszą niż 300 000,00zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Po zmianie:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 do SWZ (wzór),
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SWZ (wzór),
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg. załącznika nr 11 do SWZ (wzór),
d) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg załącznika nr 5 do SWZ (wzór),
e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 6 do SWZ,
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
g) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”),
2. Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg załącznika nr 7 do SWZ,
UWAGA do pkt. 3 lit. b) IV Części SWZ:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 8 do SWZ.
c) Potwierdzenie opłaconego ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
Część I - nie mniejszą niż 1 000 000,00zł (słownie: jeden milion złotych)
Część II - nie mniejszą niż 4 500 000,00zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych)
Część III - nie mniejszą niż 3 000 000,00zł (słownie: trzy miliony złotych)
Część IV - nie mniejszą niż 300 000,00zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wymagania dotyczące wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie:
a) Część I - 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).
b) Część II - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
c) Część III - 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
d) Część IV - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Po zmianie:
Wymagania dotyczące wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie:
a) Część I - 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych).
b) Część II - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
c) Część III - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
d) Część IV - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-27 10:00
Po zmianie:
2022-10-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-27 12:00
Po zmianie:
2022-10-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-26
Po zmianie:
2022-11-05
INNE PRZETARGI DASZYNA
więcej: przetargi DASZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.