Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251965/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00261960/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej dla zadania „Scena Atelier przy Teatrze St. I. Witkiewicza w Zakopanem wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Witkacy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490006939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chramcówki 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 00 660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witkacy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b43944b7-0518-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia na potrzeby działalności i edukacji kulturalnej dla zadania „Scena Atelier przy Teatrze St. I. Witkiewicza w Zakopanem wraz z zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b43944b7-0518-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Projekt: Scena „ATELIER" przy Teatrze im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem. Numer projektu: RPMP.06.01.03-12-0011/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach Sceny Atelier Teatru im St. I. Witkiewicza, w tym między innymi: meble z płyt, stoły, krzesła, biurka, meble ze stali, fotele i sofy, regały, sprzęt AGD, źródła światła, komputery i drukarki oraz inne wyposażenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
30213100-6 - Komputery przenośne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468975,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957418,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468975,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERENISSIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354351
7.3.3) Ulica: ul. Rozbrat 32 lokal 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-429
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468975,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-245/24
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.