Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631283104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pcprgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprgw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e28ea67-11bf-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e28ea67-11bf-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.2261.2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę superwizora. Szczegółowy opis zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 18720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na pracy terapeutycznej z osobami z doświadczeniem traumy. Szczegółowy opis zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3b do SWZ oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 102960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23322,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23322,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Lokalny Ośrodek Rozwoju Doradztwa i Szkoleń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9252070507
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE LOKALNY OŚRODEK ROZWOJU DORADZTWA I SZKOLEŃ
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE LOKALNY OŚRODEK ROZWOJU DORADZTWA I SZKOLEŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23322,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- w zakresie części II - działając na podstawie art. 260 ust. 2 w zw. z 255 pkt 3 ustawy Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont znajdującej się w Grodziskiej Hali Sportowej szatni nr 24 i szatni nr 25 wraz z przylegającymi do nich natryskami, toaletami oraz przedsionkami"
- "Remont korytarzy w ZST w Grodzisku Wielkopolskim"
- "Opracowanie dwóch dokumentacji projektowych z zakresu infrastruktury drogowej na terenie powiatu grodziskiego"
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa wraz z transportem oleju napędowego do zbiornika naziemnego na terenie siedziby Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- "Indywidualne zajęcia z psychologiem skierowane do uczestników projektu pn. "Uwierz w siebie - działaj z nami"
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem
- Prowadzenie specjalistycznej terapii logopedycznej w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Zajęcia terapeutyczne dla dzieci z rodzin zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.