eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Przedsięwzięcie 17.2 usługa przygotowania i przeprowadzenia czterech głównych wydarzeń informacyjnych w projekcie pn. "SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedsięwzięcie 17.2 usługa przygotowania i przeprowadzenia czterech głównych wydarzeń informacyjnych w projekcie pn. „SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1d5a5a3-1814-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedsięwzięcie 17.2 usługa przygotowania i przeprowadzenia czterech głównych wydarzeń informacyjnych w projekcie pn. „SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d5a5a3-1814-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010308/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przedsięwzięcie 17.2 Przygotowanie i przeprowadzenie czterech konferencji w projekcie "SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program „Rozwój Lokalny” finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOB.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia czterech konferencji w projekcie pn. „SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja”, zwanego dalej Projektem, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 - 2021 oraz budżetu państwa w ramach Programu Rozwój Lokalny.
Wykonawca przygotuje i zrealizuje elementy wizualne zamówienia zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej – Fundusze Norweskie i EOG 2014-2021 oraz Planem Komunikacji opracowanym w ramach projektu „SMART ŻYWIEC – (r)ewolucja”. Wskazane dokumenty zostaną udostępnione Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego i jej wykonanie.
Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych prac został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

79416000-3 - Usługi public relations

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Wykonanie zamówienia w terminie określonym w dokumentacji postępowania (organizacja I konferencji w III kwartale 2022 r.) przy uwzględnieniu terminów ustawowych na zawarcie umowy i obowiązków umownych z niej wynikających (m. in. uzgodnienie harmonogramu) jest niemożliwe.
Z uwagi na przepis art. 387 § 1 Kodeksu cywilnego, który ma zastosowanie w świetle art. 8 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna. Z kolei zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp Zamawiający obligatoryjnie unieważnia postępowanie, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W zaistniałej sytuacji postępowanie należy unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106845,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263170,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.