Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341876/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00351601/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00364041/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00525108/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru, w tym papieru kserograficznego dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi badawcze, badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360146
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00341876
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-23 11:00
Po zmianie:
2023-08-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-23 11:30
Po zmianie:
2023-08-28 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-21
Po zmianie:
2023-09-26
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa szkoleniowa w celu przeprowadzenia szkolenia pn. Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
- AN/ZP/84/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji
- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 40 uczestników.
- Wykonanie projektu i zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu w km 1+ 685 drogi wojewódzkiej nr 308 z ul. H. Sienkiewicza w Nowym Tomyślu.
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2025-2026
- Dostawa artykułów materiałów administracyjno-biurowych dla 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Dostawa materiałów biurowych do Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2025 r.
więcej: Bloczki notatkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.