eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrozy › ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 35

1.5.2.) Miejscowość: Mrozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 025 7574190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mrozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9682b5a3-0f46-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I DZIECI Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MROZY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9682b5a3-0f46-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020876/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Mrozy w roku szkolnym 2023/2024 w ramach przewozów regularnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych, prowadzonych przez Gminę Mrozy w roku szkolnym 2023/2024 w ramach przewozów regularnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług przewozu oraz dostawę i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Wykonawcy zapewniającą dowóz uczniów w dni nauki szkolnej, czyli w dni, kiedy w szkole odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne dla uczniów: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Mrozach, Szkoły Podstawowej w Grodzisku, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Mrozach i Szkoły Podstawowej w Jeruzalu, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych (nabytych na podstawie art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018r. poz. 295) w okresie od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
4.3. W związku z faktem, iż przewozy odbywają się w oparciu o komunikację regularną to będą one realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2023/2024 z wyłączeniem dni, w których przypada dzień ustawowo wolny od pracy. W dniach, w których zajęcia nie będą odbywały się w szkołach z powodu dni wolnych od zajęć, przerw świątecznych, wprowadzenia nauczania zdalnego itp. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kursów zgodnie z rozkładem w ramach przewozów regularnych.
4.4. Prognozowana liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 370.
Liczba dzieci i uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 %, zwiększenie liczby dowożonych dzieci i uczniów może wynieść do 15 % .
4.5. Szczegółowy plan transportu ustali Wykonawca z dyrektorami szkół, do których uczęszczają dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniowie szkół podstawowych.
4.6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów.
2) Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024. Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy kursów regularnych do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół.
3) W ramach realizacji zadania Wykonawca zapewni dowóz nie wcześniej niż na godzinę 7:15 i nie później niż na godzinę 7:50 do wszystkich szkół.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów w przypadku potrzeby dostosowania ich do realnego zapotrzebowania.
5) Przewóz dzieci i uczniów będzie odbywał się pod nadzorem osób dorosłych, tj. opiekunów, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający. Kierowca pojazdu obowiązany jest współdziałać z opiekunem w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniom i dzieciom w czasie jazdy i postoju, biorąc pod uwagę wskazówki opiekuna.
6) Wykonawca w ramach odwozów zapewni następujące kursy:
a) Szkoła Podstawowa w Jeruzalu, na trasach w kierunku:
- Jeruzal – Kołacz - Kuflew - Podciernie – Kuflew – Podskwarne - Mała Wieś wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 12:40, 13:40, 14:35, 15:30;
- Jeruzal – Płomieniec - Lipiny – Borki – Dębowce – wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 12:40, 13:40, 14:35, 15:30;
- Jeruzal – Łukówiec - Wężyczyn – wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 12:40, 13:40, 14:35, 15:30;
b) Szkoła Podstawowa w Grodzisku, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mrozach
i Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mrozach na trasach w kierunku:
- Mrozy – Grodzisk - Skruda – Choszcze – Porzewnica - Topór – Mrozy – wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 12:50, 13:45, 14,30, 15:30;
c) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mrozach i Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mrozach, na trasach w kierunku:
-Mrozy - Wola Paprotnia – Kruki – Olszewice - Kałuszyn - Mrozy – wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 11:45, 12:50, 13:40, 14:40, 15:35;
-Mrozy – Sokolnik – Dąbrowa – Wola Rafałowska – Mrozy – wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 11:45, 12:50, 13:40, 14:40, 15:35;
-Mrozy - Wola Rafałowska - Lubomin – Guzew – Trojanów – Mała Wieś – Mrozy
– wykonanie kursów powrotnych w godzinach ok: 11:45, 12:50, 13:40, 14:40, 15:35;
-Mrozy – Podskwarne- Kuflew – Jeruzal – wykonanie kursów powrotnych
w godzinach ok: 14:40, 15:35.
7) W ramach złożonej oferty Wykonawca może łączyć kursy wykazane
w poszczególnych placówkach oświatowych, za zgodą Zamawiającego.
8) Dowóz dzieci i uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający przekaże, co miesiąc Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu dzieci i uczniów.
9) Wykonawca dostarczy faktury w rozbiciu na poszczególne jednostki do Urzędu Miasta i Gminy w Mrozach do 15 dnia każdego miesiąca. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym.
10) Dowożenie dzieci i uczniów będzie się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym i posiadającym aktualne badanie techniczne, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim, oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a w okresie letnim klimatyzowane.
11) W przypadku awarii autobusu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na własny koszt pojazdu zastępczego nie później niż w przeciągu 30 min. i o nie gorszym standardzie.
4.7. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa.
4.8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj: kierowców autobusów. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.9. Wykonawca zobowiązany będzie na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie do przedłożenia Zamawiającemu niżej wymienione dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane w pkt. 4.8. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia.
4.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.11. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4.12. Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane pojazdami spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499019,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824841

7.3.3) Ulica: Szosa 26a

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.