eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszków"Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Cieszków poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2025 do 26.06.2026".



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Cieszków poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2025 do 26.06.2026”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41

1.5.2.) Miejscowość: Cieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713848102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Cieszków poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2025 do 26.06.2026”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8049aca-ab05-4233-9ce3-32d5e61da2a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037391/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy szkolne w roku 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cieszkow.pl/m,112,przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformiezakupowej.pl.
Szczegóły w rozdziale 8 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE.L Nr 119, str.1), zwanego dalej „RODO” informuje się, że:
a. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cieszków, ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków, e-mail sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 713848102
b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: rodo@large.olawa.pl
c. Każda organizacja przystępująca do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podaje swoje dane dobrowolnie. Jednakże bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w konkursie.
d. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
e. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom wyłącznie upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
f. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
g. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymogami archiwizacji danych.
h. Istnieje prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz ich sprostowania, uzupełnienia, ograniczenia, przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia.
i. Istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w razie niezgodnego z prawem przetwarzania danych.
j. Dane nie będą służyć do profilowania.
k. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żą-dania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicz-nego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzysta-nie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fi-zycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograni-cza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielnie zamó-wienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
l. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.271.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zmówienia na świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół i placówek oraz odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania. Świadczenie usług obejmuje:
okres od 01.09.2025 do 26.06.2026
1 raz dziennie dowożenie uczniów do szkół przedszkola i 2 razy odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania, według wykazu miejscowości z załącznika nr 6-7. Dzienne dowożenie i odwożenie wynosi około 258 kilometrów. Dzienna ilość przewożonych uczniów wynosi około 190.

Podane informacje dotyczące dowożenia i odwożenia uczniów, szacowanej liczby dzieci, godziny odwożenia po zajęciach mają charakter orientacyjny. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona w przetargu, do dnia 26.08.2025 r. otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowożenia i odwożenia uczniów do szkół. Wykonawca na podstawie wykazu do dnia 31.08.2025 zobowiązany jest opracować rozkład jazdy przewozów uczniów od 01.09.2025 do 26.06.2026.

Uczniowie będą dowożeni do następujących placówek na terenie Gminy Cieszków :
1. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Cieszkowie ul. Grunwaldzka 3,
2. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Pakosławsku, Pakosławsko 58,
3. Publiczne Przedszkole w Cieszkowie, ul. Kolejowa 10.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Kryteriami oceny ofert jest cena 60 %., czas podstawienia autobusu zastępczego 8 % i rok produkcji autobusów 32%. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Szczegóły w Rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji autobusów

4.3.6.) Waga: 32

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający na potwierdzenie tego warunku wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób (licencje, zezwolenia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i ust. 2 ustawy o transporcie drogowym).
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
c) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
c) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Szczegóły w Rozdziale 21 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ,
2) licencje (zezwolenia) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć :
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
- Oświadczenie (zał. nr 3 swz), w którym wykonawca potwierdza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 108 ustawy (pkt 15 swz). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platfotmazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/cieszkow w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.