Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostępu do systemu teleinformatycznego OGNIVO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ias-wroclaw
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostępu do systemu teleinformatycznego OGNIVO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c220cc9-e261-4856-9576-54835ac5d669
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090662/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa dostępu do systemu teleinformatycznego OGNIVO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
KAS obowiązana jest do korzystania z systemu telekomunikacyjnego obsługującego zajęcia wierzytelności z rachunku bankowego. Zgodnie z art. 112c ustawy – Prawo bankowe, system teleinformatyczny obsługujący zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego mógłby być prowadzony przez banki lub instytucję, o której mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe (art. 112c ust. 2 in fine), jednak z uwagi na specyfikę tego systemu (który musi zapewniać możliwość komunikacji wszystkich organów egzekucyjnych ze wszystkimi bankami, jak również możliwość komunikacji pomiędzy wszystkimi organami egzekucyjnymi) rozwiązanie takie musiałoby być powszechne, tj. obejmować wszystkie banki i wszystkie organy egzekucyjne. Warunek ten spełnia system teleinformatyczny wykorzystywany przez KIR w ramach usługi Ognivo. Nie istnieją konkurencyjne rozwiązania innych podmiotów, posiadające analogiczne zastosowanie, które jednocześnie zapewniałyby możliwość wymiany informacji z tak szerokim gronem uczestników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272663,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1) dostępu do systemu teleinformatycznego Ognivo dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego, dalej zwanego Systemem Ognivo;
2) pośredniczenia poprzez System Ognivo w wymianie pomiędzy uprawnionymi podmiotami informacji, w szczególności związanych z rachunkami bankowymi i operacjami na nich wykonywanymi;
3) prowadzenia systemu teleinformatycznego obsługującego zajęcie wierzytelności z rachunku bankowego, o którym mowa w art. 112c Prawa bankowego..
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowa Izba Rozliczeniowa SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-03-00-517
7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335376,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-20 do 2026-07-20INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
- Wdrożenie rozwiązań umożliwiających zasilenie systemu P1 danymi medycznymi zgromadzonymi w systemie szpitalnym
- Rozbudowa systemu badań klinicznych o moduł kosztorysy
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Integracja systemu do zarządzania badaniami klinicznymi z systemem ERP oraz SAK. IZP.2411.231.2025.JM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





