Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00300999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (15 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (15 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70799c5a-168a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie gadżetów promocyjnych z logiem miasta Katowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 562503,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155793,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Torba papierowa 1Liczba sztuk: 1 000
Torebki o wymiarach: 25-26 cm szerokość, 11-12 cm głębokość, 34-35 cm wysokość. Wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, przewlekany uchwyt syntetyczny w kolorze białym, rodzaj papieru - multioffset. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 170 g/m². Gramatura papieru jest jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: Nadruk identyczny z dwóch stron torby, full color.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Torba papierowa 2Liczba sztuk: 500
Torebki o wymiarach: 17-18 cm szerokość, 7-8 cm głębokość, 24-25 cm wysokość. Wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, przewlekany uchwyt syntetyczny w kolorze białym, rodzaj papieru - multioffset. Papier o gramaturze nie mniejszej niż 170 g/m². Gramatura papieru jest jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: Nadruk identyczny z dwóch stron torby, full color.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 KawaLiczba sztuk: 200
Kawa ziarnista 250 g, średnio palona, 100% ziaren arabiki pochodzących z Ameryki Południowej lub Ameryki Środkowej lub Afryki. Data wypału kawy: nie starsza niż 14 dni. Termin przydatności do spożycia min. 18 miesięcy. Certyfikat Fairtrade będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Opakowanie: kawa zapakowana w tubie.
Znakowanie: nadruk na tubie full color, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Na opakowaniu informacja o terminie przydatności do spożycia, rodzaju ziaren, informacja o certyfikacie Fairtrade.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5296,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 HerbataLiczba sztuk: 400
Herbata liściasta sypka (80 g) zapakowana hermetycznie w tubie. Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy. Rodzaje herbat będą jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: nadruk na tubie full color, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Na opakowaniu informacja o terminie przydatności do spożycia oraz rodzaju herbaty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6720,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 PoszetkaLiczba sztuk: 250
Poszetka wykonana w 100 % z jedwabiu o gramaturze 14 mm o splocie satynowym. Rozmiar 30x30 cm (+/- 1 cm).
Znakowanie: nadruk full color, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Dodatkowe znakowanie będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Opakowanie: Każda poszetka zapakowana w pudełko dwuczęściowe (wieko, spód) z okienkiem z folii PP wykonane z kartonu o gramaturze 1300 g/m2 kaszerowane czarnym papierem. Wymiary 16,5 x10,5 x 4 cm (+/- 1 cm).
Znakowanie opakowania: nadruk w jednym kolorze.
W pudełku wizytówka o rozmiarach 8,5x5 cm, drukowana z dwóch stron.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Piłka plażowaLiczba sztuk: 250
Nadmuchiwana piłka plażowa z 6 panelami w tym trzema w kolorze białym. Średnica po napompowaniu 50 cm (+/- 5 cm). Piłka z zaworem bezpieczeństwa uniemożliwiającym wydostanie się z piłki powietrza. Wykonana z wytrzymałego winylu. Liczba wersji kolorystycznych będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: Jednokolorowy nadruk na jednym panelu, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1525,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 ParasolLiczba sztuk: 100
Parasol automatyczny z aluminiowym kijem. Zaokrąglona gumowana rączka. Poszycie w kolorze czarnym z pokrowcem. Pasek zapinający z zapięciem na zatrzask lub rzep. Średnica czaszy 100 cm (+/- 10%).
Rodzaj drutów parasola będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: nadruk w jednym kolorze na jednym z paneli parasola, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 SkarpetyLiczba sztuk: 500
Skarpety za kostkę wykonane z udziałem przędzy bawełnianej. Udział bawełny nie może być mniejszy niż 75%.
Rozmiary skarpet: 70% zamówienia 42-44, 30% zamówienia 39-41.
Kolor skarpet granatowy. Ściągacz, pięta i palce w kolorze brązowym. Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100 będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie:
Na całej powierzchni skarpet wzór - obwódka logo Katowic w różnych kolorach. Na spodzie skarpetek informacja o rozmiarze.
Opakowanie:
Każda para skarpet owinięta banderolą z papieru EKO kraft o gramaturze w przedziale 280 - 320g Wymiary banderoli 22×6 cm (+/- 1 cm).
Znakowanie opakowania: jednokolorowy nadruk na całej powierzchni banderoli
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4450,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Torba typu nerkaLiczba sztuk: 250
Torba typu nerka z zapinaną na zamek główną komorą z przegrodą i regulowanym paskiem w talii. Z przodu sznurek elastyczny z zaciskiem i klamrą. Kolor produktu czarny. Wymiary produktu: 26x12x15cm (+/- 2 cm). Rodzaj materiału będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: jednokolorowy nadruk na całym dostępnym obszarze przeznaczonym do znakowania, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 6405,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 PióroLiczba sztuk: 100
Pióro wieczne o klasycznym kształcie wykonane z mosiądzu pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem. Czarny korpus i skuwka, chromowane wykończenia, korona skuwki zwieńczona biało-czerwonym otokiem. Stalówka grawerowana wykonana ze stali szlachetnej (średnio pisząca), tzw. prosta. Pióro wyposażone w konwerterowy system napełniania z możliwością używania naboi atramentowych. Wymiary pióra: 14 cm (+/- 1 cm). Okres gwarancji – minimum jeden rok (okres dodatkowej gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert).
Znakowanie pióra: grawer laserowy na skuwce – według dwóch różnych wzorów dostarczonych przez Zamawiającego.
Etui: Pióra pakowane pojedynczo w etui z czarnego tworzywa, pokrytego na wierzchu materiałem skóropodobnym o wymiarach 19x8x3 cm (+/- 1 cm). Wnętrze wyłożone elegancką wyściółką w jasnym kontrastowym kolorze wraz z tasiemką przytrzymującą pióro.
Do zestawu dołączony nabój (wkład) do pióra kulkowego.
Znakowanie etui: znakowanie metodą laserową, herb miasta Katowice w centralnej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Waga do bagażuLiczba sztuk: 150
Waga do bagażu z elektronicznym wyświetlaczem oraz paskiem umożliwiającym zaczepienie i podniesienie bagażu. Zasilanie bateryjne. Wskaźnik niskiego naładowania baterii. Funkcja oszczędzania baterii - waga automatycznie się wyłącza po krótkim czasie bezczynności.
Pomiar wyświetlany do wyboru w kilogramach lub gramach. Dodatkowe jednostki miar masy będą jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie produktu: jednokolorowy nadruk na całym dostępnym obszarze przeznaczonym do znakowania, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego.
Opakowanie jednostkowe: produkt w eleganckim opakowaniu z kartonu o gramaturze 350 g/m2 (+/- 10%)
Znakowanie opakowania jednostkowego: pudełko owinięte banderolą (owijką) reklamową z papieru (min. 85g/m2) z nadrukiem w jednym kolorze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5835,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 Zestaw adapterów podróżnychLiczba sztuk: 200
Zestaw adapterów podróżnych z wymiennymi wtykami umożliwiający podłączenie urządzeń elektrycznych w krajach korzystających z europejskiego, amerykańskiego, australijskiego i brytyjskiego systemu gniazd sieciowych. Liczba wersji kolorystycznych będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Adaptery zapakowane w zamykane plastikowe pudełko.
Znakowanie pudełka: jednokolorowy nadruk na całym dostępnym obszarze przeznaczonym do znakowania, zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. Kolor nadruku kontrastowy do koloru pudełka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 Bombonierka z czekoladkamiLiczba sztuk: 400
Bombonierka z 12 mlecznymi czekoladkami. Waga jednej czekoladki 16g (+/- 2g). Każda czekoladka zawinięta w złoty laminat i etykietę reklamową. Liczba smaków nadzienia będzie jednym z kryteriów oceny oferty. Okres przydatności do spożycia czekoladek - 6 miesięcy.
Znakowanie etykiet czekoladek: nadruk na etykietach reklamowych - logo Katowic (full color).
Opakowanie bombonierki - dwuczęściowe pudełko w kształcie sztabki wykonane z kartonu metalizowanego w kolorze złotym. Wymiary pudełka 230x93x33 mm (+/-10%). Pudełko przewiązane gustowną satynową kokardką.
Znakowanie opakowania czekoladek: tłoczony logotyp miasta Katowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9508,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 Herbaciany zestaw prezentowyLiczba sztuk: 100
Zestaw 6 zielonych herbat w formie zwiniętych kulek, które po zaparzeniu rozwijają się tworząc kwiat. Liczba rodzajów herbat będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Herbaty pakowane w eleganckie kartonowe pudełko dwuczęściowe (wieko, spód) z papieru typu kraft z okienkiem z folii. Kulki herbaty w osobnych przegrodach.
Na opakowaniu informacja o sposobie parzenia herbaty, terminie przydatności do spożycia oraz rodzaju herbat.
Znakowanie:
Pudełko przewiązane sznurkiem jutowym z kokardką. Papierowa zawieszka przepleciona przez sznurek z jednokolorowym nadrukiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 Zestaw akcesoriów niemowlęcychLiczba sztuk: 1 100
Zestaw akcesoriów niemowlęcych składający się z:
a) śliniaka dziecięcego z wodoodpornego poliestru/mikrofibry, gramatura materiału 200g/m2 (+/- 10%). Śliniak obszyty lamówką w kontrastowym kolorze, sznurek do zawiązywania na szyi z tego samego materiału. Kształt owalny.
Znakowanie: jednostronne nadrukiem sublimacyjnym w pełnym kolorze na podstawie projektu dostarczonego przez Miasto.
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
b) legginsów niemowlęcych gładkich, wykonanych z bawełny z dodatkiem elastanu (3-8%), gramatura 200g/m2 (+/- 10%). Materiał z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100.
Znakowanie: wszywka sublimacyjna o wymiarach ok. 20x70 mm (+/- 10%) z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany” w wersji poziomej, wszywana wzdłuż nogawki. Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
c) czapeczki niemowlęcej, wykonanej z bawełny czesanej interlock, o gramaturze 200 g/m2 (+/- 10%), odwijana, z podwójnym szwem, z jednym ozdobnym węzełkiem, w kolorze białym. Znakowanie: wszywka sublimacyjna 20x70 mm (+/- 10%) z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany” w wersji poziomej, wykonana z poliestru z nadrukiem w pełnym kolorze z przodu czapeczki (nad czołem).
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
d) kompletu 5 sztuk białych pieluszek tetrowych w rozmiarze 40x80 cm(+/- 10%), wykonanych z bawełny tetrowej o gramaturze 110 g/m2 (+/- 10%). Materiał z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100.
Znakowanie: wszywka sublimacyjna 20x70 mm (+/- 10%) z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany” w wersji poziomej, wykonana z poliestru z nadrukiem w pełnym kolorze.
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
e) otulacza na pieluszkę wielorazową lub wkład chłonny, przeznaczony dla dzieci o wadze w przedziale 3-15 kg oraz obwodzie pasa w przedziale 28-52 cm, z wodoodporną warstwą z tkaniny PUL, wykończony podwójną gumką, z rzędem podwójnych zatrzasków (napów) umożliwiających dostosowanie wielkości otulacza stosownie do wzrostu dziecka (trzy rozmiary: S, M, L), z mocnym potrójnym zapięciem.
Liczba wzorów otulaczy będzie jednym z kryteriów oceny oferty.
Znakowanie: nadruk w pełnym kolorze na kartoniku, na który założony jest otulacz oraz wszywka sublimacyjna 20x70 mm (+/- 10%) z zachowaniem proporcji logotypu „Katowice – dla odmiany” w wersji poziomej, wykonana z poliestru z nadrukiem w pełnym kolorze,
Opakowanie: przeźroczysty worek celofanowy z klapką, zamykany na klej.
f) body dziecięcego wykonanego w 100 % z bawełny, zapinanego przy szyi na 1 zatrzask, u dołu na 2 zatrzaski. Wzmocnione obszyciem materiałowym przy szyi przechodzącym do lewego ramienia, rękawkach i u dołu, podwójny szew. Wysoka jakość wykonania. Body z materiału antyalergicznego, antybakteryjnego posiadające certyfikat użycia technologii SILVER+ lub równoważnego.
Materiał z certyfikatem Oeko-Tex Standard 100. Materiał ma zawierać jony srebra.
Rozmiar: - 80 cm
Kolorystyka – białe, z obszyciem zielonym.
Znakowanie – pełen kolor, sitodruk, logo miasta Katowice z napisem Katowice w orientacji pionowej, wykonane według Systemu Identyfikacji Wizualnej Katowic na maksymalnym polu zadruku. Znakowanie niespieralne, wysoka jakość wykonania.
g) pudełka fasonowego o wymiarach 310x250x70mm (+/- 10%), wykonanego z kartonu Custom Kote o gramaturze 350 g/m2 (+/- 10%), foliowanie matowe, w których powinny być zapakowane elementy zestawu z podpunktów a)-f).
Znakowanie: nadruk w pełnym kolorze na całej powierzchni zewnętrznej pudełka wg projektu dostarczonego przez Miasto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 76934,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 273 70 26
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5781,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5781,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5781,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 273 70 26
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5781,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11057,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11057,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11057,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 273 70 26
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11057,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3813,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3813,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3813,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RoMedia-Art B. Radoszewska, K. Ziemiec Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 273 70 26
7.3.3) Ulica: ul. Henryka Jordana 25
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-056
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3813,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91976,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91976,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91976,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAFIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 347 62 20
7.3.3) Ulica: ul. Polna 10
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91976,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Zakup gadżetów reklamowych
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- 144-2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy materiałów promocyjnych dla Stoiska Promocyjnego Centrum Promocji i Komunikacji Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.