eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów
inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów
inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e678270-cfd6-4815-a6d6-5ae143058fd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie przeglądów rozszerzonych i podstawowych obiektów mostowych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.WR.D-3.2421.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 652065,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie I - Rejon w Głogowie, część A, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 215 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 185 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 30 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 87300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie II – Rejon w Kłodzku, część B, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów. Dla 73 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 73 szt.). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 29595,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie III – Rejon w Legnicy, część C, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 259 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 107 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 152 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 116635,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie IV - Rejon w Lubaniu, część D, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 195 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 80 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 115 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 85650,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań:Zadanie V - Rejon w Oleśnicy, część E, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 139 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 22 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 117 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 59400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VI - Rejon w Wałbrzychu, część F, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 145 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 57 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 88 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 70880,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VII - Rejon w Wołowie, część G, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 203 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 109 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 94 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.

Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 88125,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VIII - Rejon we Wrocławiu, część H, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów
dla 261 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 195 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 66 szt.) .
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.5.) Wartość części: 114480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81450,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81450,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESILO Engineering sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971770779

7.3.3) Ulica: Kościuszki 34/L306

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81450,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26757,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53751,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26757,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DDMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542422167

7.3.3) Ulica: oś. Zachód B1/b15

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26757,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121874,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243663,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121874,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971809091

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 34

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-436

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121874,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98215,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167728,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98215,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria sp. z o.o., sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873203

7.3.3) Ulica: Karmelkowa

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-436

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98215,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62840,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96616,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62840,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria sp. z o.o., sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873203

7.3.3) Ulica: Karmelkowa

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-436

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62840,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68499,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68499,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromo Paweł Dorada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471758467

7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka 1D

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68499,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92717,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195139,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92717,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTY Józef Rabiega

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941373329

7.3.3) Ulica: Ramiszów 2a

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 51-217

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92717,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119137,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299197,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119137,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTY Józef Rabiega

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941373329

7.3.3) Ulica: Ramiszów 2a

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 51-217

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119137,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.