Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188288/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00196091/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów
inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektówinżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e678270-cfd6-4815-a6d6-5ae143058fd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie przeglądów rozszerzonych i podstawowych obiektów mostowych na drogach administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.WR.D-3.2421.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 652065,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie I - Rejon w Głogowie, część A, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 215 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 185 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 30 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 87300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie II – Rejon w Kłodzku, część B, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądów. Dla 73 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 73 szt.). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 29595,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie III – Rejon w Legnicy, część C, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 259 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 107 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 152 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 116635,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie IV - Rejon w Lubaniu, część D, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 195 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 80 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 115 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 85650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań:Zadanie V - Rejon w Oleśnicy, część E, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 139 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 22 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 117 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 59400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VI - Rejon w Wałbrzychu, część F, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 145 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 57 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 88 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 70880,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VII - Rejon w Wołowie, część G, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 203 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 109 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 94 szt.)
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 88125,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań: Zadanie VIII - Rejon we Wrocławiu, część H, konieczność wykonania w 2025 r. przeglądówdla 261 szt. drogowych obiektów inżynierskich (w tym przeglądów podstawowych w ilości 195 szt. i przeglądów rozszerzonych w ilości 66 szt.) .
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przeglądy podstawowe i rozszerzone drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
Szczegółowe zestawienie ilości i rodzajów obiektów inżynierskich znajdują się w załącznikach do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.5.) Wartość części: 114480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81450,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81450,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MESILO Engineering sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971770779
7.3.3) Ulica: Kościuszki 34/L306
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81450,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26757,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53751,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26757,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DDMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542422167
7.3.3) Ulica: oś. Zachód B1/b15
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26757,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121874,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243663,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121874,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971809091
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-436
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121874,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98215,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167728,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98215,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria sp. z o.o., sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873203
7.3.3) Ulica: Karmelkowa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-436
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBW INŻYNIERIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PBW INŻYNIERIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98215,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62840,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96616,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62840,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBW Inżynieria sp. z o.o., sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873203
7.3.3) Ulica: Karmelkowa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-436
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PBW INŻYNIERIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PBW INŻYNIERIA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62840,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68499,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68499,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromo Paweł Dorada
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471758467
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka 1D
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68499,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92717,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195139,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92717,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTY Józef Rabiega
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941373329
7.3.3) Ulica: Ramiszów 2a
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 51-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92717,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119137,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299197,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119137,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOSTY Józef Rabiega
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941373329
7.3.3) Ulica: Ramiszów 2a
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 51-217
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119137,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





