eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinNaprawa d¼wigu osobowego W2/W6 w obiekcie spó³ki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, po³o¿onym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie



Og³oszenie z dnia 2025-08-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Naprawa d¼wigu osobowego W2/W6 w obiekcie spó³ki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, po³o¿onym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Fabryka Wody sp. z o.o. w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368786194

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-627

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@fabrykawody.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.fabrykawody.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa d¼wigu osobowego W2/W6 w obiekcie spó³ki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, po³o¿onym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2ecd303-ae32-4931-89f0-090c7379c1ef

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00359777

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2ecd303-ae32-4931-89f0-090c7379c1ef

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami (w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy
i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê
za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamoweniapubliczne@fabrykawody.eu (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych (w tym dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej,
tzw. odwzorowanie cyfrowe) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
2. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne
s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
3. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych
w postêpowaniu za po¶rednictwem Platformy przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
4. W przypadku korzystania z poczty elektronicznej, w sytuacji, o której mowa w pkt 5 powy¿ej, za datê z³o¿enia dokumentów lub innych informacji przyjmuje siê moment ich pojawienia siê w systemie teleinformatycznym (serwerze) odbiorcy prowadzonym i kontrolowanym przez odbiorcê,
tj. w momencie przyjêcia ich przez serwer odbiorcy i zarejestrowania na nim odpowiednich danych.
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 poz. 1233) Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem formularzy do komunikacji wynosi
25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la regulamin Platformy.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez wykonawców
po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2021 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci)
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje je jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FW.DPiZP.235.26.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na kompleksowej naprawie d¼wigu osobowego o numerze fabrycznym 21082474 po dewastacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ) – o ile dotyczy;
w przypadku oferty wspólnej ww. informacjê sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
w przypadku oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 28 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 28 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów,
o których mowa w pkt 1 ppkt 3;
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2
do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia stosown± informacjê Wykonawcy s± zobowi±zani podaæ w Za³±czniku
nr 1 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 powy¿ej, powinno jednoznacznie wskazywaæ:
1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2) podmiot/osobê pe³ni±cy(±) funkcjê pe³nomocnika,
3) czynno¶ci, do których umocowany jest pe³nomocnik.
4. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kierowa³ bêdzie do pe³nomocnika.
5. Sposób sk³adania dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³ opisany w Rozdziale V SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, spe³nianie przez nich warunków udzia³u w postêpowaniu (o ile dotyczy) oceniane bêdzie ³±cznie, natomiast badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane bêdzie w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców.
7. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale.
8. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê, zawieraj±c± co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile zabezpieczenie zosta³o przewidziane).
10. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o zamówienie wpisuj± dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (chyba, ¿e dane o¶wiadczenie/dokument dotyczy/odnosi siê wy³±cznie do jednego z Wykonawców), nie pe³nomocnika.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, w zakresie:
1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego;
2) zmiany osób realizuj±cych przedmiot umowy, w przypadku zdarzeñ losowych niezale¿nych od Wykonawcy, na uzasadnione wyst±pienie Wykonawcy i po akceptacji Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci osoby kieruj±cej prowadzonymi pracami;
3) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa;
4) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w zakresie umowy do okoliczno¶ci bêd±cych skutkiem si³y wy¿szej;
5) wyst±pi± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie i za³±cznikach, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy i za³±czników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony;
6) zmiany sposobu dokumentowania wykonania umowy, zmiany sposobu koordynacji realizacji umowy przez przedstawicieli Stron – w sytuacji, gdy pojawi± siê nieprzewidziane wcze¶niej okoliczno¶ci maj±ce wp³yw na sposób realizacji umowy;
7) zmiana terminu przewidzianego na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie,
8) zmiany dotycz±ce przedmiotu umowy w zakresie dostarczanych urz±dzeñ, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzêtu (urz±dzenia, elementu), je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji, o ile Wykonawca wyka¿e, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego sprzêtu (urz±dzenia, elementu) i zaoferuje w zamian urz±dzenia, o nie ni¿szych parametrach technicznych i funkcjonalno¶ci, kompatybilny z urz±dzeniami zaoferowanymi w ofercie.
2.Szczegó³owe zasady wprowadzania zmian do umowy opisane zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do
SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenia
zamówienia wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy,
zw. dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków
ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub
im zagra¿aj±cych, zw. dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014
albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.