eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynPrzebudowa i rozbudowa muru oporowego wraz ze schodami zewnętrznymi przy przedszkolu publicznym nr 16 w Cieszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa muru oporowego wraz ze schodami zewnętrznymi przy przedszkolu publicznym nr 16 w Cieszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 16 W CIESZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: P16

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072354934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 75

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 852 10 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p16@cuw.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0baa3460-060d-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa muru oporowego wraz ze schodami zewnętrznymi przy przedszkolu publicznym nr 16 w Cieszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0baa3460-060d-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P16.2101.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa muru oporowego wraz ze schodami zewnętrznymi przy przedszkolu publicznym nr 16 w Cieszynie.
3.1. Zamówienie obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
• demontaż ogrodzenia i furtki wejściowej od ul. Bielskiej,
• rozbiórka schodów zewnętrznych żelbetonowych wraz z fundamentem oraz wywóz gruzu,
• rozbiórka górnej powierzchni muru istniejącego w celu wykonania wieńca,
• rozbiórka części utwardzenia z kostki betonowej – dojścia do budynku wraz z humusowaniem i obsiewem trawą,
• wykopy ręczne w celu lokalizacji sieci podziemnych gazowych oraz ewentualne zabezpieczenie rurą ochronną,
• rozbiórka elementów stalowych (poręczy, uchwytów) wraz z utylizacją,
b) Roboty budowlane związane z budową muru oporowego wraz z ogrodzeniem:
• wykopy fundamentowe pod mur oporowy,
• wykonanie deskowania murów oporowych i cokołów,
• wykonanie murów żelbetonowych (zbrojenie, betonowanie),
• wykonanie zasypki,
• prace wykończeniowe,
• okucie górnej powierzchni muru blachą gr. 0.5 mm,
• naniesienie warstwy poliuretanowej do 2,0 mm jako wykończenie powierzchni muru,
• montaż ogrodzenia w koronie muru żelbetonowego
Mury oporowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Zostały one zaprojektowane jako żelbetowe, monolityczne. Mury oporowe należy wykonać i zazbroić zgodnie ze szczegółowymi rysunkami konstrukcyjnymi.
c) Roboty brukarskie:
Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie chodnika z kostki betonowej, i obejmuje następujące roboty:
• Roboty przygotowawcze
- Rozbiórka istniejących nawierzchni
• Budowa nawierzchni utwardzonych stanowiących dojście do budynku przedszkola przy ul. Bielskiej w Cieszynie.
- Ułożenie ponowne nawierzchni w nowym miejscu wraz z dostosowaniem do
poziomu wejść i dojazdów do budynku
- Gr. kostki brukowej 6 cm, Kolor kostki żółty/czerwony – do ustalenia z Inwestorem o powierzchni 13,5 m2
• Roboty zakończeniowe:
- Humusowanie wraz z obsiewem traw

Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej.

3.2. Zamawiający wymaga, by wykonawca na wykonane roboty udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego, a maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
UWAGI:
• Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
• Okres gwarancji należy zadeklarować w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6 do SWZ – dokumentacja projektowa.

3.4. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
• zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy,
• stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
• transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
• cięcia materiałów pylących urządzeniami (maszynami) posiadającymi system zraszający,
• stosowanie gotowych mieszanek budowlanych i zapraw odpowiadającym stosownym normom.
Zamawiający nie będzie prowadził monitoringu pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość i bezpieczeństwo wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Materiały i elementy mogą być przewożone zarówno dowolnymi środkami transportu jak i tymi, które są zgodne z określonymi w dokumentacji projektowej wymaganiami. Winny być transportowane pojazdami przeznaczonymi do przewozu stosownych elementów w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniami, utratą stateczności oraz ich właściwości.

3.5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy pracowników, którzy faktycznie będą wykonywali roboty budowlane w zakresie:
• robót rozbiórkowych i demontażowych,
• robót związanych z budową muru oporowego wraz z ogrodzeniem,
• robót brukarskich
• roboty zbrojarskie
• roboty betoniarskie
w ramach niniejszego zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej wykonawcy, w tym kierownika budowy (robót), dostawców materiałów budowlanych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście czynności wymienione powyżej. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy.
Pozostałe zapisy w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264338,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264338,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264338,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Cymorek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482131647

7.3.3) Ulica: Pierściecka 73

7.3.4) Miejscowość: Kiczyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264338,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.