eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica Kujawska › Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska - Świętosławice - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska - Świętosławice – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cd19bb9-0442-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska - Świętosławice – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd19bb9-0442-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska-Świętosławice – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248881

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKLP.271.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468889,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej 191213C Grochowiska-Świętosławice – etap I”
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
W ramach całego zadania planuje się wykonać:
• remont skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW269 z drogą gminną 191213C Grochowiska - Świętosławice w km 0+000 – do km 0+005,21
• remont drogi gminnej 191213C Grochowiska – Świętosławice – etap I na odcinku od km 0+005,21 do km 1+178,52 (z wyłączeniem odcinka od km 0+509,24 do km 516,63).

Na remontowanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie nakładki z nawierzchni asfaltowej z AC11S 50/70 gr. min. 4 cm na warstwie profilowej AC11W – śr. 75kg/m2. Podbudowę stanowić będzie istniejąca nawierzchnia asfaltowa. W ramach zadania na całej jej długości uzupełnione zostaną również pobocza oraz zjazdy do posesji z KŁSM 0/31,5.

Parametry drogi:
• kategoria ruchu – KR1,
• szerokość jezdni drogi gminnej – 3,5 m (5 m w miejscu mijanek)
• typ przekroju – jednojezdniowy (1x2),
• pochylenie poprzeczne jezdni – dwustronne 2%,
• pochylenie poprzeczne pobocza – 8%,
• długość remontowanego odcinka: 1165,92m

Droga została maksymalnie dopasowana do istniejącego śladu.

Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób do istniejącej nawierzchni.

Projektowane konstrukcje:
Konstrukcja jezdni
Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 Min. 4 cm
Skropienie Skropienie emulsją asfaltową C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 -
Warstwa profilowa AC 11 W 50/70 śr. 75kg/m2
Skropienie Skropienie emulsją asfaltową C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 -
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna Istniejąca nawierzchnia bitumiczna -
RAZEM śr. 7 cm


Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza jezdnię i pobocza na teren pasa drogowego.

Przedmiotem zamówienia jest również remont skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 269 w z drogą gminną DG191213C Grochowiska – Świętosławice (kilometraż drogi wojewódzkiej DW269 – 14+203).
Remontowany odcinek drogi wojewódzkiej ma długość 5,21 mb.

Na remontowanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie nakładki z nawierzchni asfaltowej z AC11S 50/70 gr. min. 4 cm na warstwie profilowej AC11W – śr. 75kg/m2. Podbudowę stanowić będzie istniejąca nawierzchnia asfaltowa.

Parametry drogi:
• kategoria ruchu – KR1,
• szerokość jezdni drogi gminnej – 3,5 m
• typ przekroju – jednojezdniowy (1x2),
• pochylenie poprzeczne jezdni – dwustronne 2%,
• pochylenie poprzeczne pobocza – 8%,
• długość remontowanego odcinka: zakresie skrzyżowania z DW 246 – 5,21m
Szerokość jezdni drogi wojewódzkiej na przedmiotowym odcinku wynosi ok. 6,3m.

Droga została maksymalnie dopasowana do istniejącego śladu.

Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób do istniejącej nawierzchni.

Projektowane konstrukcje:
Konstrukcja jezdni
Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 min. 4 cm
Skropienie Skropienie emulsją asfaltową C60 B3 ZM 0,5 kg/m2 -
Warstwa profilowa AC 11 W 50/70 śr. 75kg/m2
Skropienie Skropienie emulsją asfaltową C60 B3 ZM 0,7 kg/m2 -
Istniejąca nawierzchnia bitumiczna Istniejąca nawierzchnia bitumiczna -
RAZEM śr. 7 cm


Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza jezdnię i pobocza na teren pasa drogowego.


Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:

• opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu dla drogi gminnej 191213C oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 191213C z drogą wojewódzką DW269.
• wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.


4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają złączniki nr 4, 5, 7 do SWZ.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowionym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494082,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545035,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494082,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494082,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.