eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapDowożenia uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. w formie zakupu biletów miesięcznych.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenia uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. w formie zakupu biletów miesięcznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 615 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94cd099a-96e2-4bcb-9dec-bd977223ba2f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenia uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Gołdap w okresie od 1 września 2025 r. do 30 czerwca 2026 r. w formie zakupu biletów miesięcznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94cd099a-96e2-4bcb-9dec-bd977223ba2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowożenie uczniów do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-OSS.271.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – obejmować będzie 166 uczniów:

I TRASA – Niedrzwica - Piękne Łąki – Bałupiany – Somaniny – Mażucie – Pietraszki - Łobody - Użbale – Gołdap - 42 uczniów,
II TRASA – Boćwinka – Nowa Boćwinka – Osieki – Jany - Rożyńsk Mały – Sokoły – Juchnajcie – Barkowo – Skocze – Kośmidry – Gołdap - 85 uczniów;
III TRASA – Botkuny, Kolniszki, Jurkiszki, Galwiecie – Gołdap - 39 uczniów;


1. Trasy, miejscowości, szkoły, z których realizowany będzie dowóz i powrót dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 11 do SWZ (zawierający dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2), oraz załącznik nr 12 do SWZ, według, którego zamówienie będzie realizowane.

2. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób
(m.in. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, że musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom, uczniom w autobusie.

3. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne i uczniowie szkół podstawowych na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na wniosek upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego
w Gołdapi w oparciu o imienne listy uczniów uprawnionych do korzystania z przewozu.

4. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zabezpieczy bilety i przekaże protokołem zdawczo – odbiorczym pracownikowi Urzędu Miejskiego w Gołdapi w terminie do 25 każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, w którym będą obowiązywały bilety.

5. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do przedszkola, szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego.

6. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci i uczniów dowożonych od chwili wejścia ich do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości.

7. Wyznaczony opiekun odprowadza przewożone dzieci i uczniów pod drzwi wejściowe szkoły, a powracające dzieci i uczniów odbiera spod drzwi szkoły i wprowadza do autobusu.

8. Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci i uczniów na przystankach.

9. Opiekunem dowożonych dzieci i uczniów może być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi i uczniami niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W autobusie musi znajdować się kierowca oraz opiekun.

10. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż na 50 minut i nie później niż na 10 min przed rozpoczęciem zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:00, poza Szkołą Podstawową w Pogorzeli, gdzie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7:45.

11. Odwożenie ze szkół odbywało się będzie do miejscowości wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ (zawierający dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2), dwa razy dziennie po pięciu godzinach lekcyjnych, tj. po godz. 12:50 z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Grabowie,
w której kurs popołudniowy odbywać się będzie po godz. 13:40 oraz po ośmiu godzinach lekcyjnych, tj.: po godz. 15:10 ze wszystkich szkół. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przejazdu i odjazdu
w zależności od potrzeb szkół.

12. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty, potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.).

13. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.

14. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci i uczniów muszą być ogrzewane.

15. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu
i pozostających w związku z przewozem.

16. Rozliczenie dowozu dzieci i uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo – odbiorczym.

17. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, polisy ubezpieczenia w zakresie OC i NNW.

18. Harmonogram dowozu dzieci zostanie ustalony przed rozpoczęciem roku szkolnego.

19. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia świadczenia usługi, tj.: od dnia 1 września 2025 r., liczba dzieci (aktualna na dzień publikacji niniejszego postępowania), które będą korzystały z usługi dowożenia określona została w załączniku nr 11 do SWZ, który zawiera dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2 i może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia realizacji usługi dowożenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 285021,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – obejmować będzie 221 uczniów:
IV TRASA – Kozaki, Jabramowo – Gołdap - 35 uczniów;
V TRASA – Pogorzel – Bronisze – Górne – Dzięgiele – Żelazki – Babki – Regiele – Gołdap - 47 uczniów;
VI TRASA – Marcinowo – Gieraliszki – Nowa Boćwinka - Boćwinka – Okrasin – Główka –Suczki – Gołdap – 38 uczniów;
VII TRASA – Wrotkowo – Zatyki – Wilkasy – Kamionka – Rudzie – Kowalki – Grabowo - Dunajek - Siedlisko - Osowo – Wronki Wielkie – Jabłońskie - Konikowo Zajazd - Gołdap – 101 uczniów.

1. Trasy, miejscowości, szkoły, z których realizowany będzie dowóz i powrót dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 11 do SWZ (zawierający dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2), oraz załącznik nr 12 do SWZ, według, którego zamówienie będzie realizowane.

2. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób
(m.in. mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych z zastrzeżeniem, że musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom, uczniom w autobusie.

3. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne i uczniowie szkół podstawowych na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na wniosek upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego
w Gołdapi w oparciu o imienne listy uczniów uprawnionych do korzystania z przewozu.

4. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zabezpieczy bilety i przekaże protokołem zdawczo – odbiorczym pracownikowi Urzędu Miejskiego w Gołdapi w terminie do 25 każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, w którym będą obowiązywały bilety.

5. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do przedszkola, szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego.

6. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci i uczniów dowożonych od chwili wejścia ich do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości.

7. Wyznaczony opiekun odprowadza przewożone dzieci i uczniów pod drzwi wejściowe szkoły, a powracające dzieci i uczniów odbiera spod drzwi szkoły i wprowadza do autobusu.

8. Do obowiązków opiekuna należy również otwieranie i zamykanie drzwi w autobusie oraz asystowanie przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci i uczniów na przystankach.

9. Opiekunem dowożonych dzieci i uczniów może być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt
z dziećmi i uczniami niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W autobusie musi znajdować się kierowca oraz opiekun.

10. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż na 50 minut i nie później niż na 10 min przed rozpoczęciem zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia rozpoczynają się o godzinie 8:00, poza Szkołą Podstawową w Pogorzeli, gdzie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7:45.

11. Odwożenie ze szkół odbywało się będzie do miejscowości wskazanych w załączniku nr 11 do SWZ (zawierający dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2), dwa razy dziennie po pięciu godzinach lekcyjnych, tj. po godz. 12:50 z wyjątkiem Szkoły Podstawowej w Grabowie,
w której kurs popołudniowy odbywać się będzie po godz. 13:40 oraz po ośmiu godzinach lekcyjnych, tj.: po godz. 15:10 ze wszystkich szkół. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przejazdu i odjazdu
w zależności od potrzeb szkół.

12. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty, potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.).

13. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy, spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.

14. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci i uczniów muszą być ogrzewane.

15. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu
i pozostających w związku z przewozem.

16. Rozliczenie dowozu dzieci i uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo – odbiorczym.

17. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, polisy ubezpieczenia w zakresie OC i NNW.

18. Harmonogram dowozu dzieci zostanie ustalony przed rozpoczęciem roku szkolnego.

19. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia świadczenia usługi, tj.: od dnia 1 września 2025 r., liczba dzieci (aktualna na dzień publikacji niniejszego postępowania), które będą korzystały z usługi dowożenia określona została w załączniku nr 11 do SWZ, który zawiera dwa odrębne arkusze – odpowiednio dotyczące części 1 oraz części 2 i może ulec zmianie już na etapie rozpoczęcia realizacji usługi dowożenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 344513,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253133,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253133,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTO Lipnicki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412137901

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253133,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marcin Kozoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431011288

7.3.3) Ulica: Spółdzielców 1

7.3.4) Miejscowość: Bisztynek

7.3.5) Kod pocztowy: 11-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.