Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŻUŻLA STALOWNICZEGO I KRUSZYWA KAMIENNEGO DO REMONTU DRÓG W GMINIE ŁAZISKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaziska 76
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-335
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalaziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalaziska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŻUŻLA STALOWNICZEGO I KRUSZYWA KAMIENNEGO DO REMONTU DRÓG W GMINIE ŁAZISKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c688e0-291a-4128-8c20-c8813e47acc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007253/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 DOSTAWA ŻUŻLA STALOWNICZEGO I KRUSZYWA KAMIENNEGO DO REMONTU DRÓG W GMINIE ŁAZISKA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162028,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa żużla stalowniczego o granulacji 0-31,5 mm (siwy) pochodzącego z bieżącej produkcji, w ilości 3300 ton z prawem opcji o 200 ton. Dostarczony żużel musi być dopuszczony do utwardzania powierzchni terenów zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2015 r. w sprawie odzysku odpadów poza instalacjami i urządzeniami (Dz. U. z 2015 r. poz. 796). Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, itp.).
2. Dostawa kruszywa kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm w ilości 88 ton z prawem opcji o 20 ton.
1) W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) sprzedaży Zamawiającemu żużla stalowniczego i kruszywa kamiennego (zwanych dalej „materiałem” lub „materiałami”) w ilości i we frakcji wynikającej z zamówienia Zamawiającego;
b) transportu materiałów samochodami samowyładowczymi przystosowanymi do przewozu tego typu materiału do wskazanych przez Zamawiającego sołectw na terenie Gminy Łaziska;
c) rozładunku materiałów we wskazane przez Zamawiającego miejsca.
d) Wykonawca zobowiązany jest załadować, dostarczyć i rozładować zamówiony materiał na terenie pasa drogowego. Materiał będzie dostarczany Zamawiającemu w miejsce wskazane przez Zamawiającego - drogi gminne. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi, dwu lub trzyosiowymi umożliwiającymi trzystronny rozładunek kruszywa, z wyłączeniem zespołów pojazdów. Szacunkowa wielkość jednostkowych dostaw wynosi od 20 do 30 ton. Dostawy w/w materiałów odbywać się będą sukcesywnie na pisemne zgłoszenie Zamawiającego e-mailem.
2) Zakres rzeczowy i szczegółową lokalizację dostaw określa każdorazowo Zamawiający w oddzielnym zamówieniu. Wydane materiały mają być zważone na wadze samochodowej elektronicznej wyposażonej w terminal i drukarkę umożliwiającą wypisanie dokumentu „Wydanie z magazynu” (WZ) z podstawowymi danymi:
• numer wydanego dokumentu WZ,
• nazwę Wykonawcy,
• nazwę Zamawiającego: Gmina Łaziska, sołectwo ……………………..
3) Wykonawca przy dostawie materiałów zobowiązany jest przedstawić sołtysowi wsi, do której dostarczył zamawiane materiały, bądź osobie wyznaczonej przez Zamawiającego, dokumenty stwierdzające ilość ton dostarczonego materiału. Sołtys wsi lub osoba wyznaczona przez Zamawiającego dokona własnoręcznym czytelnym podpisem (ze wskazaniem daty) pokwitowania odbioru dostarczonego materiału oraz wskaże miejsce rozładunku.
4) Na każde żądanie Zamawiającego materiał będzie kontrolnie zważony na wadze wskazanej przez Zamawiającego.
5) Ilość materiału i lokalizację miejsca dostawy Zamawiający określać będzie każdorazowo w składanym zamówieniu.
6) Zamawiający informuje, że miejsca dostaw znajdować się będą wyłącznie w obrębie administracyjnym Gminy Łaziska.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w całości lub w części w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb - po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia jednak do wyczerpania maksymalnego prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168773,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185333,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168773,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Kwapiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111001745
7.3.4) Miejscowość: Szymanów 4A
7.3.5) Kod pocztowy: 27-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Kwapiński Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "MIREX"
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Kwapiński Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "MIREX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168773,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa 2026
- Dostawa kruszywa przeznaczonego remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego na potrzeby Gminy Międzychód
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem, profilowanie wybranych odcinków dróg oraz równanie kolein na terenie Nadleśnictwa Puławy"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





