Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308569/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji na czas oznaczony do posiadanego środowiska backupowego Data Protector
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji na czas oznaczony do posiadanego środowiska backupowego Data Protector2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56947ff1-ffac-4a5a-8d41-3183e19a175c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00649881/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa licencji na czas oznaczony 1 roku do posiadanego środowiska backupowego Data Protector
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/tp/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209303,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na czas oznaczony do posiadanego środowiska backupowego Data Protector, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ.
Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w umowie. Umowa przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228583,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228583,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228583,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERCEPTRON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6772384340
7.3.3) Ulica: Królewska 65A lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228583,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostawa i aktywacja licencji, w terminie do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Licencje zostają udzielone na okres 12 miesięcy licząc od dnia aktywacji licencji.
2. Warunki gwarancji na przedmiot zamówienia.
Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na oprogramowanie objęte licencją będące przedmiotem zamówienia, przy zachowaniu warunków określonych w załączniku nr 1 do umowy oraz w umowie. Bieg okresu gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
- Dostawa komputerów
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach-4 zadania ."
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania i infrastruktury sprzętowej dla Gminy Koźmin Wielkopolski w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i instalacja urządzeń do rozbudowy stacji meteorologiczno-hydrologicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.