Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301924/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
- 2024/BZP 00359551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy z rozbiórką części budynku wraz z infrastruk. w Ośnie Lubuskim przy ul. Rzepińskiej 11.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ośno Lubuskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Ośno Lubuskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepińska 11
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 757 74 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osno@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osnolubuskie.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cca8f512-006b-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy z rozbiórką części budynku wraz z infrastruk. w Ośnie Lubuskim przy ul. Rzepińskiej 11.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca8f512-006b-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy (kancelarie leśnictw) z rozbiórką części budynku wraz z infrastrukturą w Ośnie Lubuskim przy ul. Rzepińskiej 11.”.
Zadanie obejmuje rozbudowę, nadbudowę, przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy (kancelarie leśnictw) wraz z rozbiórką części garażowo-biurowej i infrastrukturą zamierzone do realizacji na terenie działki 521/4, obręb ewid. 229 m-Ośno Lubuskie wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:
- rozbudowę, nadbudowę, przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy wraz z rozbiórką części garażowo-biurowej budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, w technologii tradycyjnej, dach czterospadowy z kratownic drewnianych, kryty dachówką ceramiczną wraz z pracami wykończeniowymi;
- wykonanie instalacji: sanitarnej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej, ogrzewania za pomocą pompy ciepła, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej i oświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemu alarmowego;
- sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej w formie papierowej, opatrzonych numerem nadanym w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków oraz podpisem osoby uprawnionej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1526000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1662479,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1526000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U ,,KASIO'' MARIOLA KRYNICKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5980006585
7.3.3) Ulica: Elizy Orzeszkowej 52
7.3.4) Miejscowość: Rzepin
7.3.5) Kod pocztowy: 69-110
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1526000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OŚNO LUBUSKIE
więcej: przetargi OŚNO LUBUSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.