eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ".



Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Przebudowa systemu drogowego wraz z infrastrukturą na terenie miasta Nowy Targ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c13de9d-08f3-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016844/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Inspektor nadzoru do zadań związanych z Utworzeniem Strefy Aktywności Gospodarczej i Przebudową systemu drogowego wraz z infrastrukturą (wod-kan, kanal. deszczowa, oświetlenie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

część V zamówienia Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292639/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi i kanalizacji deszczowej na ul. Zacisze.

Roboty obejmują w szczególności:
a) remont ul Zacisze wraz z budową zatoki parkingowej i rozbudową sieci kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Św. Anny do skrzyżowania z ul. Zacisze Boczna, włącznie z skrzyżowaniem (km 0+ 003,50 do km 0+096,00) polegający między innymi na:
- wymianie krawężników i obrzeży,
- wymianie nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na nowych warstwach podbudowy,
- wyfrezowaniu i wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) na jezdni,
- budowie zatoki postojowej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
- wymianie elementów odwodnienia i kanalizacji deszczowej z rozbudową tej kanalizacji,
- zmianie lokalizacji hydrantu,
- oznakowaniu pionowym i poziomym.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: KW Projekt mgr inż. Krystian Węgrzyn z siedzibą w Nowym Targu.

b) wykonanie robót drogowych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i odwodnienia na ul. Zacisze Boczna (od skrzyżowania z ul. Zacisze do bramy bocznej cmentarza) polegających między innymi na:
- rozebraniu: nawierzchni z mieszanek mineralno–bitumicznych, krawężników, nawierzchni chodników, istniejącej kanalizacji deszczowej (ze studniami rewizyjnymi i rurociągiem), elementów odwodnienia (wpustów ulicznych, studzienek ściekowych, przykanalików),
- wykonaniu nowej kanalizacji deszczowej z nowymi elementami odwodnienia drogi,
- wykonaniu nowych warstw podbudowy z kruszywa mineralnego,
- ułożeniu nowych krawężników i nowej nawierzchni chodników,
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni,
- regulacji wysokościowej elementów sieci uzbrojenia technicznego.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, projekty mgr inż. Janina Urban z siedzibą w Ludźmierzu.

c) remont ul. Zacisze na odcinku km 0+096,00 – 0+194,15 wraz z remontem sięgacza z ul. Zacisze i skrzyżowaniem z ul. Bednarskiego oraz rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej polegający miedzy innymi na:
- wymianie krawężników i obrzeży,
- wymianie nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na nowych warstwach podbudowy,
- wyfrezowaniu i wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) na jezdni,
- budowie odcinka kanalizacji będącego kontynuacja sieci z odcinka objętego remontem w 2019r,
- uzupełnienie sieci o dwa wpusty uliczne.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: KW Projekt mgr inż. Krystian Węgrzyn z siedzibą w Nowym Targu.

d) budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej ul. Zacisze w Nowym Targu polegający miedzy innymi na:
- budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków, montażu studni sanitarnych,
- przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków z uzbrojeniem w hydranty
i zasuwy.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty mgr inż. Janina Urban ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 36888,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem II części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi, oświetlenia i kanalizacji deszczowej na ul. Nadwodniej.
Roboty obejmują w szczególności:
a) remont drogi gminnej ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegający na:
- rozebraniu: nawierzchni z mieszanek mineralno–bitumicznych, krawężników, nawierzchni chodników,
- remoncie kanalizacji burzowej,
- wykonaniu nowych warstw podbudowy z kruszywa mineralnego,
- ułożeniu nowych krawężników i nowej nawierzchni chodników,
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej jezdni.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Krzysztof Stopka Sk Projekt Budownictwo ul. Pańska 5, 34-431 Ostrowsko

b) remont rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegający na:
- remoncie sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków:
- wymianie wodociągu
- wymianie przyłączy wodociągowych i hydrantowych
- montażu studni wodomierzowych na przyłączach
- montażu hydrantów nadziemnych i zasuw

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: PW project Piotr Wojtczyk ul. Szaflarska 25a, 34-400 Nowy Targ.

c) przebudowę oświetlenia ulicznego ul. Nadwodniej obejmującą:
- demontaż istniejących linii napowietrznych osprzętu sieciowego, opraw i słupów,
- montaż słupów w nowych lokalizacjach i instalacja opraw LED na wysięgnikach,
- montaż skrzynki bezpiecznikowej

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: Jan Hebda Firma Elektryczna Hebda Przyszowa 469, 34-604 Przyszowa.

d) budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Nadwodniej w Nowym Targu polegająca na:
- budowie kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych,
- wymianie przyłączy kanalizacyjnych z rur litych PVC,
- montażu studni rewizyjnych.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę S-INSTAL Projektowanie
i Nadzory Budowlane Stanisław Żmuda ul. Szaflarska 126a, 34-400 Nowy Targ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 77412,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem III części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci wod-kan wraz z przebudową drogi i kanalizacji deszczowej na ul. Kokoszków.
Roboty obejmują w szczególności:
a) budowę kanalizacji sanitarnej w ul. Kokoszków za PPWSZ w Nowym Targu wraz z przyłączami do budynków, kanalizacji grawitacyjnej wykonanej z rur PVC-U Ø 200 SN 12, Ø 160 SN8,Ø 90,63,110 PE 110 PN 16 – rurociągi tłoczne,

Szczegóły robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

b) dobudowę i przebudowę kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem korpusu drogowego w ulicy Kokoszków za PPWSZ w Nowym Targu polegającą na:
- budowie odwodnienia jezdni wraz z wykonaniem wylotu kanalizacji deszczowej poprzez przebudowaną ścianę czołową przepustu drogowego do cieku „Bez Nazwy” na odcinku KDD,
- przebudowie istniejącego odwodnienia jezdni polegającej na nadbudowie /wymianie na istniejącym kanale kanalizacji deszczowej studzienek i wpustów ulicznych – na odcinku KDW,
- odtworzeniu korpusu drogowego po dobudowie i przebudowie kanalizacji deszczowej oraz po budowie kanalizacji sanitarnej i sieci gazowej realizowanej wg odrębnego opracowania (sieci prowadzone w ul. Kokoszków).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową wykonaną przez mgr inż. Janinę Urban, Nadzory Budowlane, Kosztorysowanie, Projekty, ul. Krótka 6, 34-471 Ludźmierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 56846,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem IV części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników wraz z parkingiem na os. Oleksówki.
Roboty obejmują w szczególności:
a) przebudowę drogi gminnej w istniejącym pasie drogowym - budowa chodnika/ ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Oleksówki w km 0+000.00 - 1+030.61 w Nowym Targu, polegająca na:
- wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa mineralnego,
- ułożeniu krawężników i obrzeży,
- ułożeniu nawierzchni chodników z zastosowaniem betonowej kostki brukowej na podsypce,
- wykonaniu nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego z betonu asfaltowego,
- wykonaniu poszerzeń nawierzchni jezdni do normatywnych warunków technicznych,
- wykonaniu systemu odwodnienia,
- budowie kanału technologicznego,
- przesunięciu słupów oświetlenia ulicznego,
- wycince drzew i rekultywacji terenu,
- regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę Pracownia Inżynierii Drogowej mgr inż. Piotr Kowalczyk z siedzibą w Nowym Targu.

b) remont drogi gminnej - ulica Oleksówki na odcinku od Kościoła do granic miasta, polegająca na:
- wykonaniu krawężników i obrzeży parkingu,
- wykonaniu nawierzchni bezpiecznika i nawierzchni parkingu,
- wykonaniu nawierzchni jezdni ulicy Oleksówki,
- dostosowaniu zjazdów,
- wykonaniu systemu odwodnienia,
- wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego.

Szczegóły określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę Pracownia Inżynierii Drogowej mgr inż. Piotr Kowalczyk z siedzibą w Nowym Targu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 44975,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem V części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Utworzenie strefy aktywności gospodarczej w obrębie terenów przemysłowych po byłych zakładach NZPS wraz z dozbrojeniem terenów inwestycyjnych, ( Przebudowa dróg wraz z infrastrukturą: sieć wod-kan, kanalizacja deszczowa, oświetlenie)
Roboty obejmują w szczególności:
a) przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (sanitarnej i opadowej wraz
z infrastrukturą) na terenie byłych zakładów NZPS w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej - (strefa SAG) polegająca na:
- budowie sieci kanalizacji wód opadowych z infrastrukturą (osadnik z separatorem
i drogą wewnętrzną) na terenie lokalizacji istniejącego osadnika wód opadowych przy ul. Ludźmierskiej – obszar NZPS - (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową z przedmiarem robót wykonanym przez mgr inż. Jolantę Mucha, mgr inż. Dominika Adamczyk, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

- przebudowę wodociągu, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz sieci i przyłączy (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową z przedmiarem robót wykonanym przez mgr inż. Jolantę Mucha, dr inż. Zbigniew Mucha, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

c/ przebudowę i remont sieci kanalizacji wód opadowych w pasie drogi wojewódzkiej nr 957 relacji: Białka-Zawoja-Jabłonka-Czarny Dunajec-Nowy Targ w odc. 190 km 0+656, (istniejące przekroczenie drogi wojewódzkiej kanałem betonowym o średnicy 1000 [mm] - (strefa SAG).

Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową z przedmiarem robót wykonanym przez mgr inż. Jolantę Mucha, EKOSYSTEM, ul. Szybisko 30, 30-698 Kraków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 158683,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22017,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99573,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22017,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierii Drogowej Piotr Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352136535

7.3.3) Ulica: ul. Podhalańska 4/29

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22017,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99573,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOART Justyna Polaczek Geodezja i Budownictwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761792064

7.3.3) Ulica: Rynek 38,

7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-470

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99573,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOART Justyna Polaczek Geodezja i Budownictwo ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761792064

7.3.3) Ulica: Rynek 38

7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec,

7.3.5) Kod pocztowy: 34-470

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99573,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17835,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Inżynierii Drogowej Piotr Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352136535

7.3.3) Ulica: ul. Podhalańska 4/29

7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17835,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOART Justyna Polaczek Geodezja i Budownictwo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6761792064

7.3.3) Ulica: Rynek 38

7.3.4) Miejscowość: Czarny Dunajec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-470

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.