eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GierałtowicePrzebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIERAŁTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Roboty 48

1.5.2.) Miejscowość: Gierałtowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-186

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 30 11 340 ; 32 30 11 350

1.5.8.) Numer faksu: 32 30 11 341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gieraltowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gieraltowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gieraltowice.ezamawiajacy.pl/pn/gieraltowice/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb2abe4-9743-4bc7-8331-bebc5b004f52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028338/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6635162,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.„Przebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach” na odcinku od ul. Zabrskiej (DP 2909S) do bud. nr 42 obejmująca swoim zakresem między innymi:
a. Przebudowę drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami (długość 714 mb, szerokość 5,5 m);
b. Budowę kanalizacji deszczowej (PVC fi 400 mm, PVC fi 315 mm) o łącznej długości 764 mb wraz z przyłączami (fi 200 mm);
c. Budowę/przebudowę chodnika z kostki betonowej wzdłuż całego przebudowywanego odcinka drogi,
d. Przebudowa istniejącego ogrodzenia cmentarza parafialnego na dł. 18 mb,
e. Wykonanie 1 podniesionej tarczy skrzyżowania z kostki betonowej,
f. Wykonanie 3 przejść dla pieszych wraz z ich doświetleniem,
g. Wykonanie oznakowania pionowego i pionowego,
h. Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej,
oraz wykonanie wszystkich niezbędnych robót towarzyszących.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa (projekty wykonawcze, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, docelowa organizacja ruchu, przedmiary robót) stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

UWAGA - Zamawiający informuje, że niniejsze postepowanie w zakresie przebudowy drogi oraz części elektrycznej nie obejmuje całości dokumentacji projektowej objętej decyzją pozwolenie na budowę (zakres zadania obejmuje przebudowę drogi oraz roboty elektryczne na odcinku od km 0+000 do km 0+714 ).
Zakres realizacji obejmujący przedmiotowe postępowanie został wskazany w projekcie wykonawczym.

3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z póź. zm.). obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób (pracownicy fizyczni) wykonywujących czynności związane z realizacją:
a) roboty drogowe,
b) roboty instalacyjne ( kanalizacja deszczowa).
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SWZ) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącymi (Załącznik nr 9 do SWZ).
5. Zadanie jest współfinansowane ze środków programu: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 25

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 17

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3963998,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5243447,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3963998,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-289-28-72

7.3.3) Ulica: Kredytowa 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-562

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3963998,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-22 do 2026-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.