Ogłoszenie z dnia 2023-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308988/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-16
- 2023/BZP 00357137/01 - Wynik z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI WYJAZDU STUDYJNEGO W RAMACH OPERACJI „INICJATYWY SŁUŻĄCE WŁĄCZENIU SPOŁECZNEMU I SIECIOWANIE USŁUG NA PRZYKŁADZIE KACZAWSKIEJ GRUPY WSPÓŁPRACY- WYJAZD STUDYJNY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.4.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 34 377-01-17
1.4.8.) Numer faksu: +48 34 362-04-89
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359310
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00357137
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
250,00
Po zmianie:
380,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
250,00
Po zmianie:
380,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Sun&More sp. Z o.o.
Po zmianie:
Magdalena Siśkiewicz New Challenge
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Madalińskiego 8, lok. 215
Po zmianie:
Rydlówka 5/107
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Szczecin
Po zmianie:
Kraków
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
70-101
Po zmianie:
30-363
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
zachodniopomorskie
Po zmianie:
małopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 3) Przed zmianą:
8513151613
Po zmianie:
6562246838
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2023-08-03
Po zmianie:
2023-08-18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
250,00
Po zmianie:
380,00
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji separacji skratek oraz pompowni ścieków surowych dla Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych i utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych i utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych i utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej oraz wdrożenie systemu RFID i systemu szaf wydająco-zbierających
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia Dni Otwarte w Porcie Czystej Energii
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Kamień
- Najem długoterminowy samochodu osobowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
- USŁUGA UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Kisielice
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PRZYSTAJŃ
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.