Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00310383/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom informatyzacji przychodni POZ Nowodworskiego Centrum Medycznego w związku z dofinansowaniem z programu „FENIKS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ncm.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ncm.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ncm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom informatyzacji przychodni POZ Nowodworskiego Centrum Medycznego w związku z dofinansowaniem z programu „FENIKS”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f335e8eb-1317-4933-8019-d9af120c2a0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088026/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Informatyzacja przychodni POZ Nowodworskiego Centrum Medycznego w ramach programu dofinansowania „FENIKS”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEnIKS - Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/DZ/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Informatyzacja POZ ModlinMiejsce realizacji: Przychodnia POZ nr 2 w Modlinie, ul. Mieszka I 28, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 103615,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Informatyzacja POZ CząstkówMiejsce realizacji: Przychodnia POZ nr 4 w Cząstkowie Mazowieckim, Cząstków Mazowiecki 118, 05-152 Czosnów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 278847,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Informatyzacja POZ ZakroczymMiejsce realizacji: Przychodnia POZ Nr 3 w Zakroczymiu, Rynek 8, 05-170 Zakroczym
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 275255,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105591,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105591,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105591,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291857884
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konsorcjum Fen Sp. z o.o. - Wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i tworzenia kopii zapasowych – zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105591,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281202,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281202,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281202,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291857884
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konsorcjum Fen Sp. z o.o. - Wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i tworzenia kopii zapasowych – zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281202,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274142,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274142,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274142,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALAXY Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9291857884
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 13/1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-410
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konsorcjum Fen Sp. z o.o. - Wdrożenie oprogramowania do archiwizacji i tworzenia kopii zapasowych – zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GALAXY SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274142,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-07INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-463/2025: Przebudowa bud. nr 3 w zakresie instalacji gazowej oraz wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej na potrzeby kuchni na terenie kompl. wojsk. w m. Książenice
- SVA/4620-458/2025: Docieplenie stropu bud. koszar. nr 1 i 2 na terenie JW w Siedlcach przy ul. Składowej 39 oraz docieplenie stropu bud. kasyna nr 7 na terenie JW w Przasnyszu przy ul. Makowskiej 69
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Sempołowskiej 4
- Wymiana stolarki okiennej wraz z remontem strefy okiennej w Zespole Szkół Zawodowych w Nasielsku
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Długa 4
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego na potrzeby wyposażenia żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej.
- Dostawa serwera oraz macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, usługi wdrożenia klastra wysokiej dostępności, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury IT.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.