Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231879/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00249902/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00260615/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja syst. zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni główn. wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 32 54
1.5.8.) Numer faksu: 562 32 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/d7bdc8c1-54b0-4b62-8e12-653aa3e940771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja syst. zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni główn. wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944010e4-b1e0-45a9-9a58-4489ab11cf40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00359285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031681/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja systemu zasilania rezerwowego, istn.rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3311.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1006000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego-rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala w formule "zaprojektuj i wybuduj".
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I (faza projektowa) - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzgodnień z zamawiającym wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych warunkujących realizację zamierzenia (uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia warunkującego realizację inwestycji w odpowiednim organie administracji architektonicznej - jeżeli są wymagane) warunkujących zrealizowanie prac budowlanych,
2) etap II (faza realizacji) - wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu agregatu prądotwórczego w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu zamawiającego z obsługi agregatu prądotwórczego, w szczególności zagadnienia dotyczące czynności konserwacyjnych, usuwania usterek
i prostych czynności serwisowych. Łączny czas szkolenia pracowników zamawiającego nie powinien być krótszy niż 40 godzin, odbycie szkolenia powinno być potwierdzone w formie pisemnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJR Supply Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223116423
7.3.3) Ulica: Magenta
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-429
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład AZART Jan Kwiatkowski, ul. Kolejowa 1C, 22-100 Chełm; montaż agregatu i podłączenie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zlecenie dla lekarza zadań z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
- Dostawa wózka widłowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynków w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie CHOF
- Budowa drogi powiatowej nr 1829L od km 1+310 do km 5+134,43 na odcinku Brzeźno-Żalin-Kolonia.
- Dostawa licencji oprogramowania klasy XDR i DLP oraz licencji podstawowej ochrony antywirusowej dla PANS w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





