eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbów › Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 50

1.5.2.) Miejscowość: Garbów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garbow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uggarbow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://garbow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-064cbeaf-29dc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329207/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.OPAŁ.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: ” Dostawa pelletu drzewnego workowanego w ilości ok. 100 ton w sezonie grzewczym 2022/2023” .
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego workowanego w ilości około 100 ton , który ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy o parametrach :
1) zgodność z normą EN 14961-2 lub równoważną
2) pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze
3) średnica pelletu 6mm do 8mm
4) wartość opałowa nie niższa niż 17500 kJ/kg- 19000Kj/kg
5) wilgotność maksymalnie wg normy DIN 51731 (do 10%)
6) zawartość popiołu do 1%
7) gęstość 1,0 do 1,4 kg/m3
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do niżej wymienionych kotłowni z transportem i rozładunkiem Wykonawcy:
a. Pałac w Garbowie ul. Parkowa 1 – ok. 45 ton;
b. Pałac Piotrowice Wielkie nr. 103 – ok. 20 ton;
c. OSP Wola Przybysławska nr. 324 -ok. 10 ton;
d. Budynek Komunalny w Karolinie nr. 30 – ok. 25 ton.
Ze względu na ograniczoną powierzchnię magazynową kotłowni , jednorazowa dostawa opału może być realizowana w ilości 5-6 ton dla każdej kotłowni .
Zapotrzebowanie na dostawę będzie zgłaszane telefonicznie po wyczerpaniu zapasu w terminie 3 dni.

Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany na własny koszt części lub całości dostawy pelletu , który nie odpowiada parametrom określonym w certyfikacie wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdaniu z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę , jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2749,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4199,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2749,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLANO F.U.H.Piotr Michalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141410525

7.3.4) Miejscowość: Bogucin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-080

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274905 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.