Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274745/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb9d38ce-42c2-424b-90d0-0a4ed7aa17901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka sektora finanasów publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9d38ce-42c2-424b-90d0-0a4ed7aa1790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033447/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/39/VI/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Ślaskich
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn: Remont stropów w budynku przy ul. Św. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
Prowadzący postępowanie wymaga, aby cena dokumentacji projektowej nie przekroczyła 5% wartości robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy – Dodatek nr 4 do SWZ.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty będące przedmiotem zamówienia, na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia, wykonanego na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCON S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-100-26-91
7.3.3) Ulica: Spokojna 6
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCON S.C. ARCISZEWSCY BARBARA I WITOLD
jakie przetargi wygrała firma
ARCON S.C. ARCISZEWSCY BARBARA I WITOLD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





