eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN



Ogłoszenie z dnia 2025-08-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Botaniki im. W. Szafera Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubicz

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-512

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 124241700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@botany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.botany.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowa i badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-064a60d3-3fc4-4846-bd66-8de7a5bf5cc4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063999/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania nr 1-3 są realizowane w ramach projektu „Start IB PAN w dostępność (DOSTEP)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na podstawie umowy nr FERS.03.01-IP.08-0003/24-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie realizowane w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (nr postępowania: DA.271.37.2025) w zadaniach nr 1-3 oraz 5-6 nie złożono żadnej oferty, a w zadaniu nr 8 wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-309273c5-6cbd-49f2-83e9-5bbf62fb0ac1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.43.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134882,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50469,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 pn. „Dostawa laptopa dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją do tworzenia grafiki”, w szczególności:
a) laptop – 1 szt.,
b) oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2025 Business Perpetual License PL + serwis uaktualnień 1 rok lub równoważne – 1 szt.,
c) Microsoft Office 2024 Home & Business – Wersja Pudełkowa (BOX) – 1 szt.,
d) zaawansowana stacja dokująca USB-C z funkcją ładowania laptopa i obsługą wielu wyświetlaczy – 1 szt.,
e) klawiatura membranowa – 1 szt.,
f) myszka – 1 szt.
g) oprogramowanie Windows 11 Professional 11 – 1 szt.
Uwaga: Zadanie nr 1 jest realizowane w ramach projektu „Start IB PAN w dostępność (DOSTEP)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na podstawie umowy nr FERS.03.01-IP.08-0003/24-00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48620000-0 - Systemy operacyjne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 9191,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 pn. „Wyposażenie pomieszczenia BW w niezbędny sprzęt biurowy, według aktualnych standardów”, w szczególności:
a) niszczarka – 1 szt.,
b) stacja dokująca – 2 szt.,
c) telefon – 1 szt.,
d) monitor – 2 szt.,
e) urządzenie wielofunkcyjne– 1 szt.,
f) zestaw klawiatura i mysz – 2 szt.,
g) kamera do monitora – 2 szt.,
h) głośniki – 2 szt.,
i) słuchawki – 2 szt.
Uwaga: Zadanie nr 2 jest realizowane w ramach projektu „Start IB PAN w dostępność (DOSTEP)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na podstawie umowy nr FERS.03.01-IP.08-0003/24-00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 8820,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 pn. „Dostawa laptopów z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów”, w szczególności:
a) laptop; Windows 11 Professional – 2 szt.,
b) Microsoft Office 2024 Home & Business – Wersja Pudełkowa (BOX) – 2 szt.,
c) torba 14" – 2 szt.,
d) oprogramowanie PDF-XChange Editor (wieczysta) lub równoważne – 2 szt.
e) myszka L – 2 szt.
Uwaga: Zadanie nr 3 jest realizowane w ramach projektu „Start IB PAN w dostępność (DOSTEP)” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na podstawie umowy nr FERS.03.01-IP.08-0003/24-00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48620000-0 - Systemy operacyjne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 13113,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 pn. „Dostawa laptopa, oprogramowania i akcesoriów komputerowych”, w szczególności:
a) laptop, dodatkowo zamontowany dysk SSD wewnętrzny 2TB – 1 szt.,
b) napęd DVD – 1 szt.,
c) zestaw klawiatura i mysz – 1 szt.,
d) oprogramowanie „Wondershare PDFelement Pro 11 Individuals Windows licencja wieczysta” lub równoważne – 1 szt.,
e) oprogramowanie WinRAR lub równoważne – 1 szt.,
f) Microsoft Office 2024 Home & Business – Wersja Pudełkowa (BOX) – 1 szt.
g) oprogramowanie Windows 11 Professional PL w wersji 64-bitowej – 1 szt.
Uwaga: Zadanie nr 4 jest realizowane w ramach projektu NCN pn. Charakterystyka gospodarki roślinnej i zmian w relacji człowiek - środowisko w południowo-wschodniej Polsce w okresie wczesnego neolitu (kultura ceramiki wstęgowej rytej i kultura malicka) na podstawie umowy nr 2024/53/N/HS3/03915.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48620000-0 - Systemy operacyjne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 8591,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 pn. „Dostawa monitorów, tableta i akcesoriów komputerowych”, w szczególności:
a) monitor – 2 szt.,
b) tablet 10.4" 64 GB – 1 szt.,
c) mysz – 1 szt.
Uwaga: Zadanie nr 5 jest realizowane w ramach projektu NCN OPUS pn. Paleogenomika refugiów środkowoeuropejskich: dynamika flory arktyczno-alpejskiej w czasie i przestrzeni pomiędzy strefą polarną, a umiarkowaną na podstawie umowy nr UMO-2020/37/B/NZ8/03307.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5279,64 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 pn. „Dostawa skanera”, w szczególności: skaner – 1 szt. Uwaga: Zadanie nr 6 jest realizowane w ramach środków przyznanych w ramach subwencji IB PAN 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 5472,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11657,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11657,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11657,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11657,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17082,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17082,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17082,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17082,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10977,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10977,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10977,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10977,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6728,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6728,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6728,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6728,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7847,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7847,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7847,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4NetiC Sp. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8452006637

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 29,

7.3.4) Miejscowość: Wilkasy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7847,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.