Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331724/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, dostawa i montaż mebli do wbudowania w budynku gminnego ośrodka przy ul. Sportowej 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Miejsko Gminny Ośrodek Zdrowia w Mikstacie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250639458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627310043
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli do wbudowania w budynku gminnego ośrodka przy ul. Sportowej 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c1afe2-2ab3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00331398/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie, dostawa i montaż mebli do wbudowania w budynku gminnego ośrodka przy ul. Sportowej 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZMIKSTATIGP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż mebli zgodnie z dokumentacją
1.2. Wspólny słownik zamówień: według kodu CPV: 45421153-1
1.3 Zakres Zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego we wszystkich pomieszczeniach ośrodka zdrowia. Wszystkie materiały użyte do produkcji Zamówienia winny posiadać stosowne atesty i certyfikaty i przekazane wraz z przedmiotem zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie 40 dni od dnia podpisania umowy.
1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144709,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764445,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż, dostawa wraz z montażem wyposażenia ruchomego na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie dla ARMK Sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP - część II
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Dostawa wyposażenia meblowego do pomieszczeń UCK.
- "Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku zaplecza boiska sportowego przy ul. 11 Listopada w Poniatowej - meble"
- Dostosowanie budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych przy ul. Bankowej 14 w Katowicach do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





