Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314642/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00327889/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001261820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.krzycka@szpital.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7949381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6156c82-2615-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019826/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 Drobny sprzęt medyczny j.u.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.IV-241/44/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302203,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dren jednorazowy do insuflacji CO24.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 44100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Igły4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13255,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestaw do pulsacyjnego płukania tkanek i kości4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do przetoczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe sterylne łyżki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1246 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Znacznik tkankowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy i strzykawki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24167,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zestaw do jejunostomi4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5658 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dreny4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 72864,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do drenu komorowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18975,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadnica do drenu4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10250 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druty4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 71865,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15172 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp) powołał się na niewłaściwy artykuł dotyczący podmiotowych środków dowodowych żądając dokumentu KRK .
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego i jednostek organizacyjnych
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - przy: al. Niepodległości 38/5, al. Poznańskiej 139/3, al. Poznańskiej 139/5, ul. Spacerowej 33/3, ul. Staromiejskiej 1/6, ul. Staromiejskiej 9/10
- "Rewitalizacja zdegradowanych poszczególnych terenów miasta Piły" - rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Bydgoskiej 100 (oficyna) w Pile
- APARATY DO ZNIECZULENIA
- OBŁOŻENIA POLA OPERACYJNEGO I FARTUCHY CHIRURGICZNE II
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywne dostawy leków oraz innych materiałów do Apteki Szpitalnej 3
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO J. U.
- Zakup materiałów zużywalnych ( zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa materiałów szewnych i siatek chirurgicznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.