Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie indywidualnych pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI - In-Depth-Interview) na próbie 30 przedsiębiorców z sektora transportu i logistyki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@pie.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie indywidualnych pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI - In-Depth-Interview) na próbie 30 przedsiębiorców z sektora transportu i logistyki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b86cd35-13e4-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045103/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług w zakresie realizacji indywidualnych pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI - In-Depth-Interview) na próbie 30 przedsiębiorców z sektora transportu i logistyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292643/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 47200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa badania: Branża transportowo-logistyczna w obliczu współczesnych wyzwań.
2. Metoda badawcza wywiad pogłębiony (IDI).
3. Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu-Ok. 1 godziny.
4. Typ pytań: Pytania otwarte (kwestionariusz ustrukturyzowany)
5. Populacja: Przedsiębiorcy z sektora transportu ciężarowego oraz magazynowania i przechowywania towarów, tj. osoby prowadzące działalność gospodarczą w tym zakresie (właściciele firm) lub osoby na stanowiskach decyzyjnych, np. dyrektorzy firm (zgodnie z opisem poniżej).
6. Wielkość próby: Łącznie 30 wywiadów.
7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Konsultacja metodologiczna scenariusza przygotowanego przez Zamawiającego po wstępnym pilotażu, przekazanie nagrań rozmów oraz transkrypcji wywiadów.
8. Orientacyjny termin rozpoczęcia realizacji badania: Wrzesień 2022 r.
10. Maksymalna liczba dni roboczych na realizację wywiadów i przygotowanie transkrypcji: 20 dni roboczych.
11. Kryteria rekrutacyjne: Przedstawiciele firm następujących typów:
• Centra logistyczne (według ustalonej listy z zamawiającym)
• Transport drogowy towarów (kod PKD 49.41 jako główny typ działalności)
Mikrofirmy: właściciele
Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa: osoby na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialne za decyzje strategiczne firmy (inwestycje, zatrudnienie, planowanie działalności), np.: najwyższy poziom zarządzania - zarząd spółki, Dyrektor generalny, Prezes, wiceprezes lub średni poziom zarządzania - zastępca dyrektora - stanowiska podległe bezpośrednio Zarządowi spółki).
Zamawiający dopuszcza realizację wywiadów z innymi osobami, jeżeli zostaną wskazane, zaproponowane przez przedsiębiorstwo.
12. Warstwowanie próby: 10 wywiadów z właścicielami mikrofirm (zatrudniających co najmniej 2 osoby) z obszaru transportu drogowego towarów;
10 wywiadów z właścicielami lub przedstawicielami kadry kierowniczej małych, średnich lub dużych przedsiębiorstw z obszaru transportu drogowego towarów;
10 wywiadów z właścicielami lub przedstawicielami kadry kierowniczej małych, średnich lub dużych przedsiębiorstw świadczących usługi „centrów logistycznych”.
Zamawiający oczekuje realizacji wywiadu z przedstawicielami firm mających siedzibę w przynajmniej 8 różnych województwach.
Ogólne wymagania dotyczące realizacji badań techniką pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI):
A. Wykonawca przeprowadzi wywiady IDI w formie wywiadów. Wywiady będą mogły się odbyć w formie zdalnej (telefon, aplikacja komputerowa do telekonferencji, itp.)
B. Wywiady będą przeprowadzone zgodnie ze scenariuszem przygotowanym przez Zamawiającego. Wykonawca po otrzymaniu scenariusza przeprowadzi dwa wywiady próbne (wliczające się do całej puli wywiadów), po których przedstawi sugestie co do poprawy kwestionariusza przed realizacją pozostałej próby.
C. Wywiady powinny być realizowane zgodnie z wytycznymi co do cech respondentów (kryteriów udziału). Zamawiający może, na pisemny wniosek Wykonawcy (np. informację mejlową) wyrazić zgodę na modyfikacje listy respondentów w przypadku trudności dotarcia do wybranego typu respondenta. O trudnościach z umówieniem i realizacją wywiadów z określonymi typami respondentów Wykonawca powinien informować niezwłocznie, tak by minimalizować ryzyko niezrealizowania założeń badania.
D. Wykonawca zapewni prawidłową realizację wymogów związanych z ochroną danych osobowych uczestników badań (obowiązek informacyjny, uzyskanie zgód, prawne i techniczne uwarunkowania gromadzenia i przetwarzania danych).
E. Wszystkie wywiady powinny być rejestrowane w formie audio. Każdorazowo Wykonawca poinformuje respondenta o nagrywaniu wywiadu. W przypadku braku zgody na rejestrację, Wykonawca sporządzi notatki z przebiegu wywiadu.
F. Wykonawca w terminie nie dłuższym niż trzy dni robocze od terminu przeprowadzenia wywiadu pogłębionego sporządzi:
• z każdego wywiadu pogłębionego transkrypcję (w uzasadnionych, pojedynczych przypadkach – notatkę);
• transkrypcja lub notatka powinna zawierać zapis rozmowy, ale również metryczkę wywiadu pozwalającą przypisać określone transkrypcje do grup respondentów. Metryczka powinna umożliwić kontrolę realizacji założeń próby badawczej oraz umożliwić kategoryzację respondentów na etapie analizy materiału jakościowego.
G. Wykonawca przygotuje system (np. dostęp do odpowiedniego miejsca sieciowego) umożliwiający Zamawiającemu bieżący monitoring stanu realizacji badania jakościowego oraz wgląd do przygotowywanych systematycznie transkrypcji.
H. Wykonawca zapewni, że osoby prowadzące wywiady pogłębione (badacze jakościowi) będą odpowiednio przygotowane w zakresie metodologii i przedmiotu badania – będą posiadały wyższe wykształcenie zdobyte na kierunkach społecznych (np. ekonomia, socjologia, stosunki międzynarodowe) lub ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze badań społecznych.
I. Zamawiający dopuszcza możliwość wynagradzania uczestników badania (respondentów) za udział w wywiadach. Koszty takich wynagrodzeń pokrywających koszty dojazdu oraz poświęcony czas powinny być zaplanowane i wliczone w ofertę przetargową złożoną przez Wykonawcę.
Szczegółowe informacje zawarte w Rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55473,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quality Watch Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132702165
7.3.3) Ulica: F. Klimczaka 1 KL. A IIP
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu użytkowego przy ul. Perzyńskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Działania edukacyjne na terenie Gminy Jednorożec" w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Badanie ankietowe na temat uwarunkowań i skutków emigracji zdrowotnej wśród rodzin z dziećmi z chorobami rzadkimi realizowane w ramach konkursu Miniatura 9 Narodowego Centrum Nauki.
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.