eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowy remont-rekonstrukcja klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Katowickiej 39 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont-rekonstrukcja klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Katowickiej 39 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 416 31 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy remont-rekonstrukcja klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Katowickiej 39 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d52560-0c06-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rekonstrukcja klatki schodowej wraz z modernizacją instalacji elektrycznej – Katowicka 39

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.056.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173572,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont-rekonstrukcja klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Katowickiej 39 w Katowicach.
Roboty będą obejmować w szczególności:
• wykucie z muru podokienników, ościeżnic i krat drzwiowych;
• wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych wzmocnionych;
• uzupełnienie ścianek z cegieł i zamurowanie otworów w ścianach;
• wstawienie drzwi stalowych p. pożarowych
• remont skrzydeł okiennych, montaż nawiewników higrosterowanych
• wykucie, przetarcie i uzupełnienie tynków;
• malowanie stolarki okiennej;
• malowanie tynków ścian i sufitów;
• przygotowanie podłoża i wykonanie posadzek;
• wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur oraz wnęk;
• demontaż skrzynek, rozdzielnic, opraw, łączników, przewodów, puszek, liczników prądu;
• montaż opraw oświetleniowych, opraw z czujnikiem ruchu i zmierzchowym;
• montaż rur, przewodów jednożyłowych i kabelkowych;
• montaż puszek, odgałęźników, łączników;
• montaż skrzynek licznikowych, tablic bezpiecznikowych, tablicy głównej;
• wykonaniu prób montażowych;
• montaż urządzenia łączności wewnętrznej – panel zewnętrznych;
• montaż elektrozaczepu, klawiatury, listwy lokatorskiej, samozamykacza;
• montaż urządzeń łączności wewnętrznej – aparatów odbiorczych;
• uruchomienie systemu łączności wewnętrznej;
• demontaż podejść do gazomierzy, kurków gazowych;
• demontaż rurociągów stalowych, odcinków rur stalowych;
• czyszczenie, malowanie rur wodociągowych i gazowych;
• wymianę trójników, odcinków rur stalowych;
• montaż kurków gazowych przelotowych i szafek gazowych;
• wykonanie prób szczelności w lokalach mieszkalnych i przed gazomierzami;
• wykonanie robót towarzyszących i prac porządkowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 5 do SWZ,
2) przedmiar robót - Załącznik nr 6 do SWZ,
3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
3. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4. Uwaga: Roboty będą prowadzone w zamieszkanym budynku oraz otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w przedmiarach, związane w szczególności z remontem skrzydeł okiennych, montażem nawiewników higrosterowanych, malowaniem stolarki okiennej, tynków ścian i sufitów, montażem stolarki drzwiowej, wykonaniem instalacji domofonowej.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentację techniczną, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
6. Parametry równoważności
1) Jeżeli STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiORB lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. Zamówienie nie jest podzielone na części.
Zamówienie dotyczy robót budowlanych obejmujących swoim zakresem branże budowlaną, sanitarną oraz elektryczną. Roboty będą prowadzone w budynku zamieszkałym oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Istnieje ścisłe powiązanie pomiędzy zakresami wszystkich branż, zarówno pod względem technologii jak i czasu ich wykonywania. Wykonawca będzie działał w tym samym obszarze i w tym samym czasie przy pomocy specjalistów różnych branż. Zakres robót wymaga właściwej organizacji prac, za którą powinna odpowiadać jedna osoba – Kierownik budowy. Podział przedmiotu zamówienia na części nie jest wskazany z uwagi na wzajemne powiązanie robót i ich współzależność technologiczną.
W przypadku konieczności skoordynowania robót wykonywanych przez różnych wykonawców, wykonujących różne zakresy robót, istnieje poważne zagrożenie dla właściwego wykonania zamówienia, zarówno pod względem technologicznym jak i terminowym. Dodatkowym aspektem społecznym jest fakt, że udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy pozwoli ograniczyć do minimum uciążliwości dla mieszkańców wynikające nie tylko z zakresu robót, ale również z ograniczeń w korzystaniu z mediów (woda zimna, ciepła, c.o. gazowe), które są nieuniknione przy ingerencji w przebudowę instalacji. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia wiązałaby się również ze wzrostem kosztów wykonania.
9. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172545,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344915,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172545,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.U.B. ”MARKO” M. Walczak, J. Walczak S. C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Walczak Marek, Walczak Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342650135

7.3.3) Ulica: Grażyńskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-126

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172545,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.