eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym, oprogramowania biurowego oraz serwera NAS z oprogramowaniem"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym, oprogramowania biurowego oraz serwera NAS z oprogramowaniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HRUBIESZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846965068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiathrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiathrubieszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym, oprogramowania biurowego oraz serwera NAS z oprogramowaniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd13c586-34f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067032/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym, oprogramowania biurowego oraz serwera NAS z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Cyfrowy Powiat”. Finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.272.4.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147176,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym, oprogramowania biurowego
1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń we wskazanych ilościach:
a) monitor min. 23,8” - 10 sztuk;
b) monitor min. 27” – 9 sztuk;
c) stacje robocze + system operacyjny – 19 sztuk;
d) oprogramowanie biurowe – 24 sztuki;
e) laptopy + system operacyjny - 5 sztuk
do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.
2) Dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia będą:

a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześniej nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowane w oryginalne opakowania ich producentów i zaopatrzone w etykiety jednoznacznie identyfikujące dany produkt i producenta,
d) kompletne, tzn. zawierają wszystkie elementy zapewniające płynne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń,
e) posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach,
f) dołączone dokumenty gwarancyjne (karty gwarancyjne) i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia,
g) dostarczone urządzenia muszą być nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku, pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na rynek polski oraz posiadać serwis na terenie Polski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 141450 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa serwera NAS z oprogramowaniem do kopii zapasowych, dyskami i kartą sieciową 10GbE
1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę serwera NAS z oprogramowaniem do kopii zapasowych, dyskami i kartą sieciową 10 GbE - w ilości 1 komplet wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, obejmującego obsługę sprzętu, wdrożenia i pomocy przy uruchomieniu sprzętu.
2) dostarczony serwer stanowiący przedmiot zamówienia będzie:
a) produktem o wysokiej jakości, spełniającym obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku), nigdy wcześniej nieużywany, nieposiadający śladów użytkowania, niedotknięty żadną wadą fizyczną oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich,
c) zapakowany w oryginalne opakowania producenta i zaopatrzone w etykiety jednoznacznie identyfikujące dany produkt i producenta,
d) kompletny tzn. zawierający wszystkie elementy zapewniające płynne funkcjonowanie dostarczonego serwera,
e) posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu serwerach plików;
f) do dostarczonego serwera, stanowiącego przedmiot zamówienia, dołączony dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna) i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzenia;
g) pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji na rynek polski oraz posiadać serwis na terenie Polski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237135-4 - Karty sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 39577 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę jaka Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168997,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200835,63 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena ofert przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyc na realizację zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39578,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40294,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.