eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProszowiceZakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351572753

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 140

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 831 74 13 , 600 433 473

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspproszowice@malopolskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-proszowice/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c731c3f-48cb-4b9e-92c4-825517e7fe4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00331132/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „zakup nowego samochodu specjalnego, lekkiego, operacyjnego” dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Proszowicach.
Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2025, nadwozie typu SUV lub crossover, liczba miejsc do siedzenia – 5, ilość drzwi – 5.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.


Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie
• Opcja nr 1 - Wypinany hak holowniczy z homologacją E20/ e20.
• Opcja nr 2 - Pierwszy przegląd serwisowy obejmujący wymianę oleju i filtra oleju, kontrolę stanu hamulców, płynów, zawieszenia, układu kierowniczego i wydechowego, a także diagnostykę komputerową usługa wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
• Opcja nr 3 - Samochód wyposażony w dodatkowe koła min. 16 cali, opony szosowe zimowe.
zamówienia podstawowego z zachowaniem terminu dostawy jak w zamówieniu podstawowym (dot. opcji 1 oraz 3) oraz zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku opcji nr 2. Ostateczna decyzja skorzystania z prawa opcji będzie uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych, co będzie określone w zawartej pomiędzy stronami umowie. Zamawiający zastrzega, iż zamówienie określone jako „Prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego, Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Zamawiający podejmie decyzję w zakresie skorzystania z prawa opcji na etapie podpisywania umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Kwota przewidziana na skorzystanie z prawa opcji stanowi różnicę pomiędzy wartością „Kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia”, a ceną zamówienia podstawowego wybranej oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ocena złożonych ofert odbędzie się wyłącznie w zakresie zamówienia podstawowego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert zawartymi w rozdziale 17 SWZ.

Kod CPV: 34114110-3 Pojazdy ratownicze

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114110-3 - Pojazdy ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114110-3 - Pojazdy ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.