Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428061/01 - Wynik z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie naboru na Eksperta zewnętrznego w konkursie Giełda GENialnych Pomysłów dla Jasła.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie naboru na Eksperta zewnętrznego w konkursie Giełda GENialnych Pomysłów dla Jasła.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26629d10-3da1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053096/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Przeprowadzenie naboru na Eksperta zewnętrznego w konkursie Giełda GENialnych Pomysłów dla Jasła
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,137785,cc27cb83260d2b7e6acfb36a7f97d6ea.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.29.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Eksperta zewnętrznego w II edycji konkursu Giełda GENialnych Pomysłów dla Jasła. Zadanie dotyczy przedsięwzięcia: „Jasło – Miasto Wiedzy” realizowanego w ramach projektu, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Jasło – moje miasto, mój dom”.
Do zadań Eksperta Zewnętrznego będzie należało:
a) współpraca przy opracowaniu regulaminu GGP;
b) udział merytoryczny przy przygotowaniu postępowań przetargowych na: opiekunów zespołów projektowych, szkolenia dla opiekunów zespołów projektowych oraz ekspertów zewnętrznych oceniających projekty konkursowe;
c) udział w przeprowadzeniu naboru uczniów/uczestników GGP;
d) prowadzenie działań w zakresie upowszechniania idei GGP;
e) organizacja spotkań z opiekunami projektów oraz spotkań z uczestnikami GGP;
f) prowadzenie działań ewaluacyjnych w ramach realizacji GGP;
g) przeprowadzenie dyżurów eksperckich dla opiekunów GGP w celu konsultacji programowej i metodycznej zadań projektowych, w miejscu, dniu i godzinie uzgodnionych ze Zleceniodawcą, po uprzednim zawiadomieniu opiekunów;
h) przeprowadzanie w okresie trwania projektu indywidualnych konsultacji metodycznych i programowych z wykorzystaniem poczty e-mail i komunikatorów elektronicznych obejmujących udzielanie opiekunom projektów porad, wskazówek, uwag, opinii, odpowiedzi na pytania dotyczące sposobu realizacji projektów uczniowskich;
i) nadzorowanie planu prowadzenia działań promocyjnych związanych z przedsięwzięciem;
j) opracowanie raportu podsumowującego rezultaty konkursu GGP;
k) współpraca z Komisją Konkursową oceniającym projekty konkursowe;
Ilość godzin miesięcznie świadczonych usług: 19 godz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wsparcie (konsultacje)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rozliczenie:1. Za czynności, określone w umowie Zleceniobiorcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie …………. zł /słownie: …………………../ brutto za każdą godzinę wykonanej usługi. Limit godzin dla całego okresu obowiązywania umowy nie może przekroczyć 19 godzin miesięcznie, od daty zawarcia umowy do 15 kwietnia 2024 r.
2. Łączna wartość umowy przysługująca Zleceniobiorcy nie może przekroczyć: …….. zł ( słownie: ….).
3. Wynagrodzenie z tytułu umowy wypłacane będzie miesięcznie na podstawie arkusza rozliczeniowego, o których mowa w ust. 1, oraz wystawionych rachunków/faktur przez Zleceniobiorcę w terminie 14 dni roboczych od dnia wpływu rachunku do Urzędu Miasta Jasła.
Odstąpienie od umowy:
1. Zleceniodawca może odstąpić od umowy w terminie do 15 dni od zaistnienia przyczyn dotyczących Zleceniobiorcy, w każdym z następujących przypadków:
a) Zleceniobiorca w sposób rażący nie realizuje przedmiotu umowy w sposób zgodny z Umową,
b) Zleceniobiorca nie zastosuje się w odpowiednim czasie do zawiadomienia przesłanego mu przez
Zleceniodawcę z żądaniem usunięcia zaniedbań lub spełnienia jego obowiązków wynikających z Umowy, co może wpływać na właściwą i terminową realizację przedmiotu umowy,
c) zostanie wydany jakikolwiek niekorzystny wyrok dotyczący przestępstwa wpływającego na
postępowanie zawodowe Zleceniobiorcy,
d) nastąpi jakikolwiek brak zdolności do czynności prawnych utrudniający realizację Umowy.
Podwykonawstwo:
1. Strony ustalają, że następujące zakresy będą wykonywane:
1) osobiście przez Zleceniobiorca: ………..;
2) za pomocą podwykonawców: ………. / zakres/ ………nazwa albo imię i nazwisko oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi/.
2. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w ust. 1 w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.
Kary umowne:
1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania będą kary umowne, które będą naliczane w następujących przypadkach i wysokościach:
1) Zleceniobiorca zapłaci Zleceniodawcy kary umowne za:
a) odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zleceniobiorcy w wysokości 10% wynagrodzenia
umownego brutto;
b) zwłokę w wykonaniu zleconych prac w terminach, określonych w umowie – w wysokości 0,12%
wynagrodzenia umownego brutto, za każdy dzień zwłoki;
c) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Zleceniodawcę obowiązków wynikających z
niniejszej umowy – 10% wynagrodzenia umownego brutto za każde niewykonanie lub nienależyte
wykonanie obowiązków,
2) Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorca karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
3) Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których może dochodzić każda ze stron niniejszej umowy wynosi 20% wynagrodzenia umownego brutto.
4) O naliczeniu kar umownych Zleceniodawca informuje pisemnie Zleceniobiorcę, określając wysokość kary, termin jej uiszczenia oraz formę uregulowania należności.
5) Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wartość kar umownych.
Sposób wykonania umowy:
1. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kompetencji i doświadczenia zawodowego osoby wykonującej usługę. W tym celu Zleceniobiorca przedstawi Zleceniodawcy odpowiednie dokumenty w tym certyfikaty, dyplomy.
Zmiany umowy:
1. Zmianie może ulec terminy realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
2. Konieczność dostosowania formy prowadzenia projektu do obowiązujących w danym czasie przepisów wprowadzających ograniczenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zmiany umowy ciąg dalszy:Waloryzacja wynagrodzenia:
1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Zleceniobiorcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy.
2. Przez zmianę, o której mowa w ust. 1, należy rozumieć zarówno wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen materiałów lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy w ofercie. Waloryzacja zostanie dokonana jeżeli, zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy, wyniesienie co najmniej 15 %.
3. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zleceniodawca wynosi 15% w stosunku do wynagrodzenia określonego pierwotnie w ofercie Zleceniobiorcy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dokonywana jest wyłącznie na umotywowany pisemny wniosek i wymaga zmiany niniejszej Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Obowiązek wykazania zaistnienia przesłanek a także wysokości waloryzacji obciąża Zleceniobiorcę.
5. Waloryzacja będzie jednorazowa i zostanie dokonana na pierwszy dzień miesiąca kalendarzowego następujący po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
6. Waloryzacja odbędzie się w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 291 z późn. zm.).
7. Waloryzacja dotyczyć będzie wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
8. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do waloryzacji na wniosek Zleceniodawcy
9. Zleceniobiorca, którego wynagrodzenie zostało zwaloryzowane na podstawie postanowień niniejszego paragrafu zobowiązany jest do wprowadzenia odpowiednich zmian w umowach zawartych z podwykonawcami na zasadach i po zaistnieniu przesłanek określonych w art. 439 ust. 5 pzp.
10. Odpowiednie zmiany w umowach z podwykonawcami, winny nastąpić w terminie 30 dni od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wynagrodzenie Zleceniobiorcy.
11. W terminie 10 dni od dnia upływu terminu, o którym mowa w ust. 10, Zleceniobiorca zobowiązany jest przekazać Zleceniodawcy poświadczone kopie aneksów umów z podwykonawcami pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto, za każdy przypadek.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Makowie Mazowieckim
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA PN.: "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA / POMOCY / OPIEKI"
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.