Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00347689/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856823047
1.5.8.) Numer faksu: 856824220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29602029-3690-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29602029-3690-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036059/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Konkurs grantowy „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Konkurs grantowy "Cyfrowy Powiat" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 617898,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58520,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- zakup 1 routera o parametrach:
Rodzaj obudowy Montowany w szafie Rack 1U
Interfejsy 2 x 1G + 2 x SFP + 4 x SFP+
Zasilacze 1 x wbudowany AC (możliwość dwóch)
Wiatraki (Fan) 2+1 redundatne
Warstwa 2 przekazywanie i mostkowanie, domeny pomostowe (BD),
punkt przepływu Ethernet (EFP), sieci VLAN IEEE 802.1Q,
grupa agregacji łączy Ethernet (LAG), protokół Link Aggregation
Control (LACP), G.8032, ramki jumbo na wszystkich portach
Warstwa 3 IPv4 routing unicast, VRF (Virtual Routing and Forwarding) Lite,
OSPF/ISIS/GRP, VRRP/HSRP
L2 Multicast IGMP Snooping
Quality of Service (QoS) Oparta na 3 poziomwej hierarchi, Kolejka priorytetowania,
klasyfikacja na podstawie L2/L3, buffor głębokich pakietów
Zabezpieczenie Infrastruktura bezpiecznego rozruchu z podpisanym obrazem,
moduł TrustAnchor, bezpieczny JTAG, DHCP Snooping, Dynamiczny
ARP, Uwierzytelnienie AAA, TACACS+, listy ACL warstwy 2
OAM 1731 PM, 802.1ag CFM standards, Y.1564, CDP, LLDP, ICMP,
Ethernet OAM: CFM, Y.1731 DM/SLM, TWAMP Responder, SPAN
Zarządzanie CLI, SNMP MIB, EPN-M, NETCONF, ZTP
Gwarancja min 36 miesiący
- zakup 2 switchy o parametrach:
Podstawowe przełączanie RJ-45 Liczba portów Ethernet: 48
Podstawowe przełączania Ethernet RJ-45 porty typ: Gigabit Ethernet (10/100/1000)
Liczba zainstalowanych modułów SFP+: 4
Port konsoli: RJ-45
Obsługa 10G: Tak
Agregator połączenia: Tak
Obsługa sieci VLAN: Tak
Liczba VLANs: 4000
Przepustowość rutowania/przełączania 176 Gbit/s
Prędkość przekazywania 262 Mpps
Wielkość tabeli adresów 32000 wejścia
Latency (1 Gbps) 1 µs
Pamięci bufora pakietów 2 MB
Opis cech zewnętrznych produktu. Układ 1U
Typ pamięci DDR4-SDRAM
Pojemność pamięci wewnętrznej 1024 MB
Wielkość pamięci flash 256 MB
Do produktu dołączono zasilacz. Zasilacz dołączony Tak
Obsługa zasilania zapasowego (RPS) Tak
Możliwości montowania w stelażu Tak
Produkt stackowalny Tak
Układ 1U
Kolor produktu Biały
Certyfikaty FCC, CE, RCM, VCCI, BSMI, UL, CB,
RoHS
Typ pamięci DDR4-SDRAM
Pojemność pamięci wewnętrznej 1024 MB
Wielkość pamięci flash 256 MB
Gwarancja min 36 miesiący
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.5.5.) Wartość części: 25203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zakup 1 urządzenia firewall o parametrach:Porty : 2 x WAN 10/100/1000
+ 12 x LAN 10/100/1000Base-T
+ 4 SFP
+ 2 SFP+(10G)
+ 4 Combo RJ45/SFP
Dysk 1 x 480 Gb SSD
Przepustowość IPS 1.6 Gb/s
Przepustowość NGFW 800 Mb/s
Przepusutść Threat Protection 700 Mb/s
Przepustowość Firewalla (1518/ 512/ 64 bajty pakiety UDP) 20/ 18/ 10 Gb/s
Opóźnienie zapory (64 bajtowe pakiety) 5 μs
Przepustowośc zapory (liczba pakietów na sekundę) 15 Mpps
Sesje równoległe (TCP) 1 500 000
Nowe sesje na sekundę (TCP) 56 000
Firewall Policies 10 000
Przepustowość IPsec VPN (512 bajtów) 11.5 Gb/s
Tunele IPsec typu Brama-Brama 2 500
Tunele IPsec typu Klient-Brama 16 000
Przepustowość SSL-VPN 750 Mb/s
Liczba użytkowników SSL-VPN (zalecana) 500
SSL Inspection Throughput (IPS, avg. HTTPS) 1 Gb/s
SSL Inspection CPS (IPS, avg. HTTPS) 1 800
Ilość Sesji SSL Inspectio (IPS, avg. HTTPS) 135 000
Przepustowość kontroli aplikacji (HTTP 64K) 2.2 Gb/s
Przepustowość CAPWAP (HTTP 64 KB) 15 Gb/s
Domeny wirtualne (domyślne / maksymalne) 10/10
Możliwości montowania w stelażu Tak
Układ 1U
Ilość jednostek zasilania 2
Obsługa zasilania zapasowego (RPS) Tak
Gwarancja min 36 miesiący
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup 3 komputerów AIO o parametrach:Procesor AMD Ryzen™ 5 5625U
Pamięć RAM 16 GB (SO-DIMM DDR4, 3200 MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 32 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/0
Typ ekranu Matowy, LED, WVA
Przekątna ekranu 23,8"
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna AMD Radeon™ Graphics
Wielkość pamięci karty graficznej Pamięć współdzielona
Dysk SSD PCIe 512 GB
Opcje dołożenia dysków Możliwość montażu dysku SATA (brak elementów montażowych)
Wbudowane napędy optyczne Brak
Dźwięk Wbudowane dwa mikrofony
Zintegrowana karta dźwiękowa Wbudowane głośniki stereo
Kamera internetowa Full HD
Łączność Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
LAN 10/100/1000 Mbps Bluetooth
Złącza - panel tylny USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
USB 3.2 Gen. 2 - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/głośnikowe - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt. HDMI in - 1 szt.
HDMI out - 1 szt. Czytnik kart pamięci - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Złącza - panel boczny
USB Type-C - 1 szt. Porty wewnętrzne (wolne)
SATA III - 1 szt. Kieszeń wewnętrzna 2,5" - 1 szt.
Zasilacz 90 W
Dodatkowe informacje Wbudowany moduł TPM
Kamera na podczerwień
Mysz i klawiatura w zestawie Klawiatura bezprzewodowa
Mysz bezprzewodowa
Dołączone akcesoria Zasilacz
System operacyjny Microsoft Windows 11 Pro
Gwarancja 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie 255 pkt 1 ustawy unieważnia niniejsze postępowanie ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie 255 pkt 1 ustawy unieważnia niniejsze postępowanie ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie 255 pkt 1 ustawy unieważnia niniejsze postępowanie ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego - montaż zestawu hydroforowego do podniesienia ciśnienia w istniejącej instalacji przeciwpożarowej I Liceum Ogólnokształcącego w Hajnówce"
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Białowieskiej
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
- Dostawa sprzętu komputerowego dla publicznych przedszkoli w Tychach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.