Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup Wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855226
1.5.8.) Numer faksu: 413855226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rachunkowo- księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup Wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa86e2b-1fc1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049963/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia do Żłobka w Małogoszczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029” finansowanego z FERS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCO.2.26.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113200,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - MebleW skład wyposażenia z Części I – Meble wchodzą:
Szafka 3 osobowa do szatni 2 szt.
Szafka 4 osobowa do szatni 1 szt.
Szafka narożna 4 osobowa do szatni 2 szt.
Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
Drzwi do szafek w szatni 9 szt.
Stół 3 szt.
Krzesło 18 szt.
Przewijak z pojemnikami 1 szt.
Szafka na nocniki 1 szt.
Szafka na kubki i szczoteczki (dla 18 dzieci) 1szt.
Krzesło konferencyjne 4 szt.
Łóżeczko/leżak 18 szt.
Ławka szatniowa 5 szt.
Regał metalowy 3 szt.
Szafa metalowa socjalno – gospodarcza 1 szt.
Wieszak metalowy 4 szt.
Szafka ekspozycyjna narożna 1 szt.
Szafka plastyczna 1 szt.
Zestaw mebli zawierający:
• Regał wysoki z drzwiami 1 szt.
• Szafka 1 szt.
• Komoda szeroka 1szt.
• Szafka narożna 1 szt.
• Skrzynia 2szt.
• Komoda wąska 1szt.
• Szafka na łóżeczka i pościel z drzwiczkami 1 szt.
• Biurko 1 szt.
• Przewijak wiszący 1 szt.
• Ścienna tablica manipulacyjna 1 szt.
• Półka wisząca 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39112000-0 - Krzesła
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39121200-8 - Stoły
39143116-2 - Łóżeczka
39143112-4 - Materace
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Wartość części: 23589,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład wyposażenia z Części II – Elementy wyposażenia wchodzą: Pościel 18 kpl.
Powłoczki 18 kpl.
Śliniak wodoodporny 18 szt.
Krzesło do karmienia 4 szt.
Leżaczek/siedzisko 4 szt.
Nocnik 18 szt.
Kreatywna miarka wzrostu 1 szt.
Pojemnik na zabawki 4 szt.
Pojemnik na zabawki na kółkach 4 szt.
Osłonki na narożniki 4 kpl.
Podajnik na papier toaletowy 2 szt.
Podajnik na mydło 2 szt.
Bezdotykowy dyspenser na płyn do dezynfekcji rąk z dźwignią 1szt.
Kosz na pieluchy 1 szt.
Wózek do sprzątania 1 szt.
Mop płaski z drążkiem 1 szt.
Kosz na śmieci z uchylną pokrywą 2szt.
Termometr bezdotykowy 1 szt.
Apteczka pierwszej pomocy 1 szt.
Materac do łóżeczka 18 szt.
Materac gimnastyczny składany 4-częściowy 1 szt.
Krążkami do siedzenia 18 szt.
Tablica korkowa 4 szt.
Mata wielofunkcyjna 1 szt.
Dywan 3 szt.
Poducha wypoczynkowa kwiatek 1 szt.
Mata dwustronna składana 1 szt.
Wyprawka plastyczna żłobkowa 4 szt.
Poducha podłogowa sensoryczna 1 szt.
Gąsienica spacerowa 1 szt.
Sztalugi poczwórne 4 szt.
Salaterka 510 ml 18 szt.
Kubek 250 ml 18 szt.
Talerz głęboki 690 ml 18 szt.
Miska polerowana 7 l 2 szt.
Miska prostokątna 10 l 2 szt.
Pojemnik na sztućce 1 szt.
Talerz płytki 18 szt.
Talerz deserowy 18 szt.
Widelec żłobkowy 18 szt.
Nóż żłobkowy 18 szt.
Łyżka żłobkowa 18 szt.
Łyżeczka żłobkowa 18 szt.
Zestaw piankowych klocków 1 szt.
Materac 3-częściowy, składany 3 szt.
Wózek kelnerski 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221200-9 - Zastawa stołowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 24459,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - AGDW skład wyposażenia z Części III – AGD wchodzą:
Pralka 1 szt.
Suszarka 1 szt.
Lampa bakteriobójcza przepływowa 1 szt.
Generator ozonu 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
42981000-6 - Generatory ozonu
4.5.5.) Wartość części: 7384,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - MultimediaW skład wyposażenia z Części IV– Multimedia wchodzą:
Podłoga interaktywna 1 szt.
Pakiet gier do podłogi interaktywnej 1 szt.
Mata do podłogi interaktywnej 1 szt.
Laptop multimedialny 1 szt.
Monitor interaktywny 65’’ wraz z uchwytem 1 szt.
Radioodtwarzacz 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 17407 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęćW skład wyposażenia z Części V – Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęć wchodzą:
Ścieżka sensoryczna 4 szt.
Bujak 2 szt.
Zjeżdżalnia i bujak 2 w 1 2 szt.
Zestaw zajęć do sensoryki 1 szt.
Miękkie książeczki 2 kpl.
Wózek spacerowy 2 szt.
Wózek spacerowy 2 szt.
Laweta z samochodami 2 szt.
Samochód wywrotka 2 szt.
Zestaw małych pojazdów 2 szt.
Tor samochodowy 2 szt.
Świetlne klocki konstrukcyjne 3 kpl.
Waflowe klocki 4 kpl.
Klocki ze zwierzętami 2 kpl
Duże klocki 1 kpl
Klocki piankowe magnetyczne 2 kpl.
Zestaw naczyń do zabawy 2 kpl
Zestaw grzechotek 4 szt.
Lalka dziewczynka 4 szt.
Lalka chłopiec 4 szt.
Ubranka dla lalek. Zestaw chłopięcy 2 kpl.
Ubranka dla lalek. Zestaw dziewczęcy 2 kpl.
Akademia mądrego dziecka. Pierwsza gra zwierzątka 2 szt.
Cegły junior 2 kpl.
Duże koła dydaktyczne. Klocki konstrukcyjne 2 kpl.
Garaż poziomowy 1 szt.
Mata z pianinkiem 3 szt.
Bączek obrotowy 2 szt.
Zestaw pojazdów 1 kpl.
Dźwiękowa nakładka z kółeczkami 2 szt.
Stolik manipulacyjny drewniany Zwierzęta 2 szt.
Zestaw pacynek – zawody 1 kpl.
Straganik 1 szt
Pacynki na rękę rodzina 3 kpl.
Pacynki na rękę zwierzęta 3 kpl.
Traktor gigant 2 szt.
Samochód gigant wywrotka 2 szt.
Motorek jeździk 2 szt.
Jeździk dla dziewczynki 2 szt.
Labirynt manipulacyjny 2 szt.
Chodzik manipulacyjny 2 szt.
Spadochron gwiazda 2 szt.
Spadochron manipulacyjny 4 szt.
Chusty duże 1 kpl.
Domek z patio 1 szt.
Klocki sensoryczne 4 kpl.
Mata sensoryczna 4 szt.
Podświetlany stolik 1 szt.
Transparentne muszle 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
37522000-3 - Zabawki na kółkach
37529200-4 - Zabawki służące do jazdy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 23284,55 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - WózkiW skład wyposażenia z Części VI– Wózki wchodzą:
Wózek 6-os. 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34912100-4 - Wózki popychane
4.5.5.) Wartość części: 17075,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23589,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81251,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23589,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29015 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24459,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85051,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24459,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7384,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17822 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7384,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV Multimedia Małysz i Spółka spółka jawna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572506821
7.3.3) Ulica: Głowackiego 7
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9082,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17407 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79994,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17407 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21410,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23284,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72887,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23284,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17075,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29445 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17075,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21003 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.