Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c66b2441-16a5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 serwis i naprawy – serwery macierzowe ups, urządzenia nas
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/74/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia pogwarancyjnego na posiadany sprzęt firmy DELL. Wymagane jest wsparcie na okres 1 roku.
Lista urządzeń, których dotyczy zamówienie
L.p. Model Service TAG Kod express Rodzaj gwarancji
1. PowerEdge R740 JN188C2 42751650098 Basic
2. PowerEdge R740 JN18CC2 42751655282 Basic
3. PowerEdge R740 JN18DP2 42751657046 Basic
4. PowerEdge R730 6PZRGD2 14632415894 Post Standard
5. PowerEdge R630 6P4TGD2 14580441110 Post Standard
6. PowerEdge R630 6P4ZGD2 14580721046 Post Standard
7. PowerEdge R630 6P3WGD2 14578901462 Post Standard
8. PowerEdge R630 6P5ZGD2 14582400662 Post Standard
9. PowerEdge R630 6P2RGD2 14576988566 Post Standard
10. PowerEdge R630 6P3RGD2 14578668182 Post Standard
11. PowerEdge R440 3XS5213 8572995975 Post Standard
12. PowerEdge R715 117J022 2249892362 Post Standard
13. PowerEdge R710 327WW4J 6664571299 Post Standard
14. Equal.PS4210xv 6LYZGD2 14389244822 Post Standard
15. PowerVault MD3820i H4YS9Q2 37305590330 Post Standard
Oczekiwany poziom usługi dla urządzeń:
Post Standard Support and Next Business Day On-Site Service After Problem Diagnosis Variable
Post Standard Support Keep Your Hard Drive Variable
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23677,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26863,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26863,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PotronicsIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252073752
7.3.3) Ulica: Dubois
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-465
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26863,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu pożarniczego: Część I zamówienia - dostawa aparatów powietrznych. Część II zamówienia - dostawa gaśnic.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do przystani Kuźnica w szacowanej ilości 15 000,00 m3 w roku 2025.
- Roboty budowlane związane z budową oraz uruchomieniem fontanny w Szpitalu Specjalistycznym im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Stare Kurowo"
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Świadczenie usługi wsparcia dla Systemu Finansowo-Kadrowego i świadczenie usług asysty na okres 12 miesięcy wraz z udzieleniem w tym okresie licencji/sublicencji
- "Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Skąpe"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.