eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e40ddd-ed76-49bc-b07d-cd2288ac72d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054809/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych”.
2. Zakup wraz z dostawą soli drogowej luzem (DR) do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości do 400 Mg. Sól powinna posiadać opinię w zakresie stosowania na drogach, potwierdzającą spełnienie założeń proekologicznych w nawiązaniu do Ustawy o ochronie przyrody oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 roku) oraz musi posiadać aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych.
3. Dostarczona sól drogowa musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02.
Wymagany skład chemiczny i ziarnowy dla soli drogowej (DR):
a) skład chemiczny:
- chlorek sodu NaCl - ˃ 90%,
- SO3 - ˂ 3%,
- H2O - ˂ 3%,
- antyzbrylacz K4Fe(CN)6 - ≥ 20mg/kg
- CaCl2 (78%) - ˃ 0,75%,
- części nierozpuszczalne w wodzie - ˂ 8%,
b) skład ziarnowy:
- ziarna ˃ 6,3 mm - ˂ 10%,
- ziarna ˂ 1 mm - ˂ 60%,
c) pozostałe parametry wg normy PN-86/C-84081/02.
4. Cena obejmuje koszt dostarczenia własnym transportem i rozładunku soli drogowej (koszt materiału wraz z transportem) na Obwód Drogowy w Staszowie, ul. Drogowców 2A w dni robocze w godz. 8:00 do 14:00.
5. Wykonawca zobowiązany jest do używania jedynie takiego sprzętu transportowego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych dostaw. Transport soli do Zamawiającego powinien odbywać się samochodami umożliwiającymi dokonanie ważenia. Zamawiający dopuszcza dostawy samochodami ciężarowymi typu TIR z naczepą – wywrotka o ładowności ok. 24 tony.
Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiału po drogach publicznych.
Do każdej partii towaru powinien być dołączony (lub do wglądu dla Zamawiającego) atest (certyfikat).
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonej soli poprzez zlecenie przeprowadzenia badań laboratoryjnych niezależnej jednostce.
Badaniu podlega: wilgotność, zawartość soli, rozpuszczalność w wodzie, granulacja (ziarna pozostające na sicie i ziarna przechodzące przez sito).
W przypadku potwierdzenia niezgodności z wymaganiami jakościowymi określonymi w SWZ koszty badania pokrywa Wykonawca.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia ilości dostarczonej partii soli poprzez wykonanie ważenia pojazdu załadowanego solą przed przystąpieniem do rozładunku, a następnie do ważenia pojazdu po rozładunku. Przeprowadzone ważenia pozwolą określić rzeczywiste ilości dostarczanej soli. Zamawiający przed rozładunkiem wskaże wykonawcy lokalizację przeprowadzenia ważenia w odległości do 10 km od miejsca dostawy. Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
8. W przypadku rozbieżności pomiędzy wagą kontrolną a dokumentem przewozowym Wykonawcy, podstawą wystawienia faktury będzie waga kontrolna.
9. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.
10. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
11. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania oraz cechy:
a) aktualna Opinia techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów wraz z wynikami badań wykonanymi przez ten Instytut łącznie z badaniem składu ziarnowego,
b) wynik badań potwierdzających zawartość oczekiwanych składników (w tym zawartość chlorku sodu, żelazocyjanku potasowego [K4Fe(CN)6], max zawartość wody),
c) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX-SÓL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751908694

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.