Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278501/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00297718/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-3428712
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf-bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47e2b21a-8a10-41d3-9814-7fd26d81abff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/9/2025/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 702000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania
Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w
obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
2. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, realizowanego na podstawie umowy nr 2215/2021/WN03/OA-tr-ku/D o dofinansowanie przedsięwzięcia pn.: „ Poprawa efektywności energetycznej obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Filia w Białej Podlaskiej z dnia 03.12.2021 r. oraz środków własnych Zamawiającego.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
CPV – 31000000 – 6 Maszyn, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne i elektrotechniczne
CPV – 45000000 – 7 Roboty budowlane
CPV – 48000000 – 8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV – 51000000 – 9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
CPV – 71000000 – 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne, i kontrolne
CPV – 72000000 – 5 Usługi informatyczne, konsultacyjne, opracowanie oprogramowania, internetowe i wsparcia
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie –
a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy usług wykonywanych przez różnych Wykonawców
5. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje :
CZĘŚĆ PROJEKTOWA
1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji urządzeń zainstalowanych w węzłach cieplnych budynków oraz weryfikacji ich stanu technicznego i możliwości integracji z projektowanym systemem, oraz instalacji elektrycznej w obrębie węzłów cieplnych,
2. Wykonanie koncepcji Systemu Zarządzania Budynkami obejmującej opis projektowanego systemu, wskazanie projektowanej technologii komunikacji i zasilania urządzeń pomiarowych i wykonawczych w części mieszkalnej oraz węzłach cieplnych budynków, listę zinwentaryzowanych urządzeń w węzłach cieplnych z zaznaczeniem:
• aktualnego stanu technicznego,
• możliwości integracji z projektowanym systemem bezpośrednio lub po rozbudowie o dodatkowe komponenty,
• podlegających wymianie na nowe z uwagi na stan techniczny, lub brak możliwości integracji z projektowanym systemem
• oraz dokumentację podstawowych urządzeń i oprogramowania planowanych do zabudowania w obiektach w ramach zamówienia:
• karty katalogowe urządzeń i oprogramowania
• certyfikaty urządzeń
• deklaracje właściwości użytkowych lub krajowe deklaracje zgodności
• wykonanie projektu technicznego Systemu Zarządzania Budynkami
• sprawowanie nadzoru autorskiego na każdym etapie inwestycji
CZĘŚĆ INSTALACYJNA
1. Demontaż i utylizację wskazanych w projekcie technicznym urządzeń i instalacji
2. Dostawę urządzeń wraz z niezbędnym osprzętem oraz licencji dla systemów operacyjnych i oprogramowania,
3. Montaż urządzeń sterujących, pomiarowych, wykonawczych, komunikacyjnych wraz z niezbędnymi urządzeniami dodatkowymi, stanowiącymi całość z punktu widzenia funkcjonowania systemu,
4. Integrację istniejących urządzeń pomiarowych, wykonawczych,
5. Wykonanie tras kablowych i okablowania,
6. Podłączenie urządzeń,
7. Wykonanie niezbędnych prac budowlanych wykończeniowych (przywrócenie do stanu pierwotnego) po wykonaniu prac instalacyjno- montażowych,
8. Wdrożenie i uruchomienie systemu oraz niezbędnego oprogramowania,
9. Wykonanie wizualizacji systemu,
10. Przekazanie do eksploatacji,
11. Końcowe testowanie systemu w okresie grzewczym.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) Program funkcjonalno-użytkowy
3) Dokumentacja projektowa obiektów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 625212,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625212,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hartimex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371345003
7.3.3) Ulica: Chełmska nr 31 lok. 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-724
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) nazwa podwykonawcy: LEBART Energia Sp. z o.o. ul. Gabriela Narutowicza 89, 21-500 Biała Podlaska
b) opis powierzonej części zamówienia: usługi ciepłownicze, spawalnicze i hydrauliczne.
c) czy podwykonawca jest podmiotem, na którego zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - nie(tak/nie)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 625212,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- ,,Dostawa pojazdu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Biała Podlaska"
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ACEU
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa Domu Studenta nr 3 wraz z częścią Dydaktyczną"
- Budowa w 22 lokalizacjach wiat rowerowych wraz ze stojakami przy obiektach użyteczności publicznej w Białej Podlaskiej
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III
- "Zagospodarowanie odpadów (preRDF) o kodzie 19 12 12 (G) z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.