Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319125/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup leków w okresie 12 miesięcy w roku 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narodowych Sił Zbrojnych 5
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242678411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wspritsplock.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup leków w okresie 12 miesięcy w roku 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cfcadc7-243e-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00118286/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup leków w roku 2022 w okresie 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/06/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: „Zakup leków w okresie 12 miesięcy w roku 2022/2023”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment, zgodnie ze swoimi potrzebami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w opisie przedmiotu zamówienia w pozycji nr 83 wskazał nazwę leku,a zgodnie z art. 99 ust. 4 „przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania wykonawców lub produktów”.
W związku z powyższym Zamawiający opisując przedmiot zamówienia musi mieć na względzie umożliwienie złożenia oferty jak najszerszemu kręgu wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187832,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187832,61 PLN
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku przy ul. Krakówka 4 w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna placówek oświatowych w Płocku"
- Dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Dostępni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Płocku" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) dla przedsięwzięcia polegającego na zagospodarowaniu placu Obrońców Warszawy w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku - segment "D" - II etap.
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczających Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielność"
- Przebudowa ulicy ks. I. Lasockiego w Płocku - ETAP II
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków różnych - II postępowanie.
- Dostawa leków programowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Zakup i dostawa produktów leczniczych na potrzeby SPZOZ w Hajnówce - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-97/25/TM
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (powtórka i uzupełnienie)
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.