eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Doświetlenie przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doświetlenie przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24bc9e7-f615-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Doświetlenie przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.14.2022.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 560974,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Doświetlenie przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego, Esej, Kwitnąca, Księżycowa. Zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami Programów Funkcjonalno-Użytkowych opracowanych 31.03.2022 r., autor mgr inż. Andrzej Szóstakowski.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: .
a) wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy ze źródłem światła LED w ciągu ulicy Brązowniczej w Warszawie;
b) wybudowanie instalacji doświetlenia przejść dla pieszych na ulicach m.st. Warszawy: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego, Esej, Kwitnąca, Księżycowa.
3. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej zakres zamówienia obejmuje
w szczególności zgodnie z założeniami Programów Funkcjonalno-Użytkowych stanowiących załączniki do SWZ:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany opraw oświetleniowych na oprawy ze źródłem światła LED w ciągu ulicy Brązowniczej w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia;
b) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie doświetlenia przejść dla pieszych na ulicach: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego, Esej, Kwitnąca, Księżycowa w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia;
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień;
e) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót.
4. Lokalizacja i parametry określające zakres robót.
Dzielnica Bielany m.st. Warszawy ulice: Aspekt, Brązownicza, Conrada, Schroegera, Fontany, Żeromskiego, Twardowska, Galla Anonima, Kochanowskiego, Staffa, Wrzeciono, Lindego, Esej, Kwitnąca, Księżycowa.
Sieć oświetleniowa w ww lokalizacjach w zakresie doświetlenie przejść dla pieszych jest własnością lub w zarządzie Dzielnicy Bielany oraz ZDM.
Sieć oświetleniowa na ulicy Brązowniczej w zakresie podlegającym wymianie opraw jest w Zarządzie Dzielnicy Bielany.
Szczegółowe parametry określające lokalizacje oraz zakres robót budowlanych opisano w Programach Funkcjonalno-Użytkowych stanowiących załączniki do SWZ.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Projektowanie i wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględnia dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych z uwzględnieniem wymagań ogólnych, określonych w specyfikacjach technicznych Zarządu Dróg Miejskich dot. oświetlenia przejść dla pieszych oraz ulic (do których odwołuje się PFU).
6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty montażowe,
c) roboty instalacyjne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy dot. wymiany opraw - załącznik nr 8 do SWZ;
c) Program Funkcjonalno-Użytkowy dot. doświetlenie przejść dla pieszych - załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby montowane materiały były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programach Funkcjonalno -Użytkowych o których mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programach Funkcjonalno -Użytkowych, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie max. 19 tygodni (tj. 133 dni) od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin ten stanowi przedmiot kryterium oceny ofert i może być przez Wykonawcę skrócony na zasadach określonych w Części V SWZ pkt 27.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703728,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703728,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jimmy J. Cichocki J. Zandberg Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1180023640

7.3.3) Ulica: Kłobucka 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703728,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.