Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280507/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00358274/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja szkół w Modliborzycach i Stojeszynie Pierwszym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63
1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef9f0498-2e68-4543-ba06-67fed513473d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja szkół w Modliborzycach i Stojeszynie Pierwszym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9f0498-2e68-4543-ba06-67fed513473d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051139/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja szkół w Modliborzycach i w Stojeszynie Pierwszym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest w ramach Inwestycji: B1.1.3 Termomodernizacja instytucji edukacyjnych nr KPOD.03.05-IW.04-0038/24 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5338950,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn. Termomodernizacja Zespół Szkół w Modliborzycach.Zakres zamówienia obejmują roboty budowlane w Zespole Szkół w Modliborzycach (tj. szkoła podstawowa, liceum i przedszkole samorządowe - gm. Modliborzyce, nr działki: 1958/6), polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku wraz zakresem prac m.in.: robotami rozbiórkowymi, wymiany istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, remontu zadaszenia budynku, ocieplenia ścian zewnętrznych, wykonanie instalacji odgromowej oraz montaż rynien i zadaszenia nad wejściem do budynku.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zawierająca m. in.:
1) Projekt budowlany - Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach zawartość opracowania: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, opinie, uzgodnienia i inne dokumenty,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWIORB),
3) Przedmiar robót
- stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ oraz „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy” stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4) Elewacja zewnętrzna budynku powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową oraz z następującymi wymaganiami dotyczącymi wykończenia dekoracyjnego w postaci imitacji deski:
na wybranych fragmentach elewacji należy wykonać dekoracyjne wykończenie powierzchni tynku w
formie imitacji deski, poprzez odcisk w tynku za pomocą stempla;
lokalizacja fragmentów z dekoracją z imitacji deski zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie
realizacji robót przed rozpoczęciem robót elewacyjnych;
wzór odcisku (faktura) zostanie uzgodniona z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac;
kolorystyka dekoracyjnych fragmentów elewacji (imitacje drewna) zostanie uzgodniona
z Zamawiającym przez przystąpieniem do ich wykonania;
przed wykonaniem pełnego zakresu dekoracji, Wykonawca przygotuje próbkę powierzchni (min. 1m2)
na elewacji budynku lub na osobnym panelu – do akceptacji Zamawiającego;
dekoracyjne wykończenie powinno cechować się trwałością oraz estetyką;
wszystkie zastosowane materiały muszą być odporne na warunki atmosferyczne i zgodne z obowiązującymi normami oraz zasadami sztuki budowlanej;
Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii powszechnie dostępnych na rynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 4272039,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn. Termomodernizacja Zespół Placówek Oświatowych w Stojeszynie PierwszymZakres zamówienia obejmują roboty budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Stojeszynie Pierwszym (tj. szkoła podstawowa i przedszkole, adres: Stojeszyn Pierwszy nr 5, nr działki 335), polegające na wykonaniu robót budowlanych:
termomodernizacji budynku, w tym zakres prac budowlanych w obiekcie: roboty rozbiórkowe, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, remont zadaszeń i balkonów, ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie instalacji odgromowej, montaż rynien i zadaszeń nad wejściem do budynku;
oraz dostawie wraz z montażem:
instalacji powietrznych pomp ciepła i remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku, w tym: roboty demontażowe i montażowe rur stalowych w instalacjach c.o., montaż powietrznym pomp ciepła;
budowa instalacji fotowoltaicznej dachowej o mocy 39,6 kWp zakres prac wg przedmiaru robót: montaż konstrukcji z blachy trapezowej i elementy mocujące, montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 450W, inwerter (falownik), skrzynki przyłączeniowej AC/DC, okablowanie i połączenie paneli fotowoltaicznych, rozłącznik lub wyłącznik przeciwpożarowy bezpieczeństwa, akcesoria montażowe, pomiary i uruchomienie systemu oraz dostawa i montaż kompensatora mocy biernej o mocy 20kVar.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa zawierająca m. in.:
1) Projekt budowlany - Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Stojeszynie Pierwszym zawartość opracowania: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, załączniki, opinie, uzgodnienia i inne dokumenty;
2) Projekt budowlany – Instalacja powietrznych pomp ciepła na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania zawartość opracowania: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, załączniki, opinie, uzgodnienia i inne dokumenty;
3) Projekt techniczny – Budowa instalacji fotowoltaicznej dachowej o mocy 39,6 kWp;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWIORB);
5) Przedmiary robót
- stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ oraz „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy” stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
42511110-5 - Pompy grzewcze
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1066910,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3963475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6487352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3963475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEGAZ-BUD Stępień Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369976749
7.3.3) Ulica: Do Dysa 20A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-149
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3963475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368524,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368524,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pol-Bud Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388653276
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 29
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy, jeżeli jest znany - brak informacji
Zakres zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy: część branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POL-BUD BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368524,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MODLIBORZYCE
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury edukacji przedszkolnej i szkolnej.
- Remont drogi gminnej nr 109067L od km 0+716 do km 1+298 w miejscowości Wierzchowiska Drugie
więcej: przetargi MODLIBORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.