Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00299287/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00316018/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158462671
1.5.8.) Numer faksu: 158465137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d83ae210-0854-4628-9aa9-24fc6b1bba101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d83ae210-0854-4628-9aa9-24fc6b1bba10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020852/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie wodociągu na ul.Sikorskiego w Nowej Dębie - Projekt Techniczny
1.3.3 Wykonanie odwodnienia terenów na Zajęczym Ługu w Cyganach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach opracowania należy zaprojektować odwodnienie w ciągu drogi dz. ewid. nr 32 w Cyganach poprzez zaprojektowanie kanalizacji deszczowej i otwartych rowów.2. Lokalizację obiektu do zaprojektowania zawiera zał. Nr 6 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do pozyskania zgód właścicieli nieruchomości na wejście w teren na czas budowy i eksploatacji kanalizacji deszczowej.
4. Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po przekazaniu uwag przez Zamawiającego Wykonawca przekaże uzupełnioną koncepcję w terminie 14 dni.
5. Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie stanowić materiał do wykonania dokumentacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach opracowania należy wodociąg tranzytowy fi 160 od ul. Sikorskiego (włączenie w sąsiedztwie działki 76/5) w kierunku ul. Pszennej. Należy przewidzieć wpięcia w węzły do istniejącego wodociągu celem zapewnienia właściwego ciśnienia w istniejącym wodociągu.2. Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do pozyskania zgód właścicieli nieruchomości na wejście w teren na czas budowy i eksploatacji wodociągu.
3. Lokalizację planowanego do zaprojektowania chodnika zawiera zał. Nr 6 do SWZ.
4. Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po przekazaniu uwag przez Zamawiającego Wykonawca przekaże uzupełnioną koncepcję w terminie 14
5. Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie stanowić materiał do wykonania dokumentacji technicznej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 56910,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671975224
7.3.3) Ulica: Partyzantów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLAK DOROTA, Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
jakie przetargi wygrała firma
WOLAK DOROTA, Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60762,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60762,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671975224
7.3.3) Ulica: Partyzantów
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLAK DOROTA, Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
jakie przetargi wygrała firma
WOLAK DOROTA, Pracownia Projektowa IS Projekt Dorota Wolak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60762,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie i uczniów w Zespole Szkół Nr 1 i Nr 2 w Nowej Dębie w 2026 r.
- Przebudowa i rozbudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Chmielowie wraz z niezbędną infrastrukturą (budową i rozbiórką kanalizacji deszczowej)
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu Poprawa bezpieczeństwa miasta i gminy z podziałem na 2 części: - agregaty i pompy - beczka do przewozu wody pitnej,
- "Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2025 roku"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Budowa żłobka gminnego w formule zaprojektuj i wybuduj w Karnicach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Rozbudowę obwodnicy Starego i Nowego Kisielina w ciągu drogi wojewódzkiej nr 282
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 1 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





