eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka
Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +22 583 03 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uczkin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b95c1557-0b63-4c4b-8a7d-fc7fd3abe440

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka
Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95c1557-0b63-4c4b-8a7d-fc7fd3abe440

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170188/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UCZKIN/ZP-01/05/2025/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie.
Usługa obejmuje świadczenie kompleksowych usług pralniczych i dezynfekcyjnych, w zakresie transportu i prania :
a. bluzy lekarskie, spodnie lekarskie, spódnice lekarskie, fartuchy lekarskie, sukienki,
b. bluzy, spodnie, spódnice, sukienki zielone,
c. powłoki, prześcieradła, powłoczki, podkłady,
d. ręczniki frotte, ręczniki płócienne,
e. pokrowce na inkubatory, parawany
f. kocyki, koce,
g. poduszki,
h. pasy KTG
i. prześcieradełka flanelowe niemowlęce
j. ubranka niemowlęce (sporadycznie)
 zwanej w dalszej treści bielizną szpitalną
Orientacyjna ilość prania własnego, zgodnie z przedstawionym powyżej wykazem asortymentowym wynosi ok. 2500 kg / m-c tj. ok. 30.000 kg rocznie.
Zakres usługi podstawowej:
a. odbieranie i załadunek przez Wykonawcę na własny środek transportu z magazynu (dalej zwany brudownik ) brudnej bielizny zgodnie z zapotrzebowaniem.
b. transport bielizny z uwzględnieniem podziału na transport „czysty i brudny”;
c. pranie, suszenie, dezynfekcja, prasowanie i maglowanie;
d. sortowanie, segregacja i pakowanie w worki tekstylne, worki foliowe lub inne opakowania przeznaczone do transportu bielizny poszczególnych asortymentów.
e. pranie bielizny (wymieniono w pkt.2)
f. poddawanie dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania, zgodnie z obowiązującymi wymogami, w tym wymogami epidemiologicznymi;
g. dezynfekcja chemiczno-termiczna w procesie prania bielizny tego wymagającej zgodnie z zaleceniami producenta.
Zakres usługi sporadycznych:
a. Wykonywanie napraw szwalniczo-krawieckich bielizny szpitalnej (np.: cerowanie, łatanie, itp.). W przypadku braku możliwości naprawy, z zachowaniem rodzaju bielizny i jej rozmiarów, Wykonawca odnotowuje to w protokole zdawczo-odbiorczym i uzgodni dalsze postępowanie z Zamawiającym. UWAGA! Bielizna wykonawcy (pościelowa i barierowa) winna być dostarczana nieuszkodzona i kompletna.
b. Czyszczenie chemiczne odzieży ochronnej oraz innego asortymentu według zaleceń.
c. Impregnację bielizny barierowej, zgodnie z zaleceniami producenta bielizny barierowej.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem transportu prania (dostawa bielizny czystej i odbiór bielizny brudnej ) pomiędzy pralnią a Zamawiającym.
Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie dysponował środkiem transportu z podziałem na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej lub oddzielnie środkami transportu do bielizny czystej i do bielizny brudnej zaakceptowanymi przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Oznacza to, że odbierana od Zamawiającego brudna bielizna nie może być przewożona równocześnie z upraną bielizną dostarczoną do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526710,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625820,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526710,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WROTOM Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331

7.3.3) Ulica: ) ul. Płk St. Dąbka 16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526710,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.