Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269661/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacje działań promocyjnych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacje działań promocyjnych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e5befa-101c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022584/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usługi promocji w internecie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest udzielane w ramach projektu predefiniowanego pn. „Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 (85%) oraz ze środków budżetu państwa (15%) w ramach Programu „Kultura”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPR.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, tj. doradztwo strategiczne, prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta, Google i innych mediach społecznościowych np. TikTok, LinkedIn, pozyskiwanie przestrzeni do zamieszczania artykułów sponsorowanych oraz kampanii bannerowych na portalach internetowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABRYKA MARKETINGU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132900362
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) 26 568,00 PLN (dwadzieścia sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt osiem złotych) brutto, w tym podatek VAT w wysokości 4 968,00 PLN (cztery tysiące dziewięćset sześćdziesiąt osiem złotych), tj. netto: 1 800,00 PLN (tysiąc osiemset złotych) za jeden miesiąc świadczenia usług wskazanych w § 1 ust. 1 pkt. 1) i 2) doradztwa strategicznego oraz prowadzenia kampanii promocyjnych w środowiskach Google i Meta oraz w innych mediach społecznościowych;
b) marżę z tytułu zakupu reklam w środowisku Meta i Google, w innych mediach społecznościowych; artykułów sponsorowanych i kampanii bannerowych na portalach internetowych w zakresie § 1 ust 1. pkt. 3) w wysokości 24%;
2. Minimalny budżet jaki Muzeum zamierza przeznaczyć na pozyskiwanie przestrzeni do zamieszczania reklam w środowisku Meta, Google oraz innych mediów społecznościowych, artykułów sponsorowanych i kampanii bannerowych na portalach internetowych wynosi 250 000 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto, zaś maksymalny budżet wynosi 440 340 PLN (czterysta czterdzieści tysięcy trzysta czterdzieści złotych) brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju judo
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach trzeciej edycji projektu "Kolejowe ABC"
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Doradcze usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.