Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296742/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji budynków w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914613692
1.5.8.) Numer faksu: 914309145
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/stbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie izolacji budynków w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142f093c-1707-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296742/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Tp 61/DZE/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 239505,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199742,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji budynku przy ul. Gryfińskiej 140 i ul. Gryfińskiej 146 w Szczecinie.2. Szczegółowe wymagania i zakres rzeczowy robót ujęty został w załączonej do Specyfikacji warunków zamówienia dokumentacji, składającej się z:
1) Ul. Gryfińska 140
a) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 2a
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWIOR - stanowiącej załącznik nr 2b
2) Ul. Gryfińska 146
a) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 3a
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWIOR - stanowiącej załącznik nr 3b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 120988,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji poziomej ścian w budynku przy ul. Oficerskiej 13 i w budynku przy ul. Szybowcowej 4 w Szczecinie.2. Szczegółowe wymagania i zakres rzeczowy robót ujęty został w załączonej do niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia dokumentacji, składającej się z:
1) Ul. Oficerska 13
a) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 4a
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWIOR - stanowiącej załącznik nr 4b
2) Ul. Szybowcowa 4
a) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 5a
b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej STWIOR - stanowiącej załącznik nr 5b
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 78754,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU COMPLEX Monika Chuchra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571545659
7.3.3) Ulica: Kaliny 8
7.3.4) Miejscowość: Mierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 72-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej Pzp informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 24 sierpnia 2022 r. do godz. 10.00, nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.