eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Jednostek Gminy Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Jednostek Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Jednostek Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e8571e-32b1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz Windows 10 na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019
roku ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), o nr ref. ZP-II.271.151.2022 pn. Dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Jednostek Gminy Stalowa Wola nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

W/w postępowanie zostało opublikowane w dniu 12 sierpnia 2022 roku pod nr 2022/BZP 00305140/01 w Biuletynie
zamówień. Do dnia 2 września 2022 roku do godziny 9:00 do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-062f62c8-1a5e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.160.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 167556,09 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11937,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe, zwane również „Oprogramowaniem”, na okres 12 miesięcy od dnia dostawy licencji dla następujących Jednostek Organizacyjnych:
1) Przedszkole Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 2, 37-450 Stalowa Wola;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli,
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola;
3) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola;
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli,
ul. Rozwadowska 10, 37 – 464 Stalowa Wola;
5) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida,
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola;
6) Miejski Żłobek Integracyjny w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola
7) Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 10, 37- 450 Stalowa Wola
łącznie dla 346 Użytkowników (w tym maksymalnie 7 serwerów).
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Szczegółowe zasady wykonywania dostaw zostały uwzględnione we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji.
4. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny Kod CPV: 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego
6. Centralny Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
7. Uzasadnienie niedokonania podziału postępowania na części:
Przedmiot zamówienia stanowi jedną kategorię zakupową i ze względu na tożsamość przedmiotową w żaden sposób nie utrudnia małym i średnim przedsiębiorcom złożenia oferty. Jeden Wykonawca będzie miał najlepszą wiedzę dotyczącą całości zamówienia
i zabezpieczy interesy Zamawiającego przy realizacji. Ponadto wartością stanowiącą podstawę wyboru trybu jest łączna wartość innych podobnych zamówień ujętych
w planie zamówień publicznych. Centralny Zamawiający nie dopuścił składania ofert częściowych niemniej jednak niniejsze postępowanie stanowi jedną z części - jedno
z wielu postępowań. Dokonywanie dalszego podziału wiązałoby się z nadmiernym rozdrobnieniem zamówienia.
8. Równoważność materiałów i urządzeń:
1) W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
6) Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach zamówienia nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia co najmniej 28 dni przed datą oczekiwanego zatwierdzenia. W przypadku kiedy Zamawiający stwierdzi, ze zaproponowane zmiany nie zapewniają, zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania, Wykonawca zastosuje się do norm powołanych w dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15147,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15147,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15147,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa System Białobrzeski Mirosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 956-131-83-59

7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 15a lok. 89

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15147,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Licencja na okres 12 miesięcy z zastrzeżeniem, że dostarczone licencje mogą zostać aktywowane nie wcześniej niż dla:
1) Przedszkole Nr 1 w Stalowej Woli, ul. Niezłomnych 2, 37-450 Stalowa Wola od dnia 10 grudnia 2022 r.
2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli,
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola od dnia 9 października 2022 r.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola od dnia
21 września 2022 r.
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli,
ul. Rozwadowska 10, 37 – 464 Stalowa Wola od dnia 1 września 2022 r.
5) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola od dnia 14 września 2022 r.
6) Miejski Żłobek Integracyjny w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola od dnia 2 stycznia 2023 r.
7) Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 10, 37- 450 Stalowa Wola od dnia 1 września 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.