eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › D/33/2022 Zakup i dostawa wielkoformatowej drukarki 3D oraz urządzenia do automatycznego wygładzania wydruków 3D na potrzeby MCBR UO oraz dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby UO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/33/2022 Zakup i dostawa wielkoformatowej drukarki 3D oraz urządzenia do automatycznego wygładzania wydruków 3D na potrzeby MCBR UO oraz dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby UO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/647038

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/33/2022 Zakup i dostawa wielkoformatowej drukarki 3D oraz urządzenia do automatycznego wygładzania wydruków 3D na potrzeby MCBR UO oraz dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby UO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1844fe66-1258-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 [46] Urządzenia drukująco-kopiujące (kserokopiarki, drukarki, skanery i urządzenia wielofunkcyjne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia, w części nr 1 i nr 2, finansowany jest z projektu pt. Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe UO na rzecz rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego — Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/33/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: w części nr 1: Zakup i dostawa wielkoformatowej drukarki 3D.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 1.1. do SWZ (część nr 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 20389,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: w części nr 1: Zakup i dostawa urządzenia do automatycznego wygładzania wydruków 3D.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 1.2. do SWZ (część nr 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 22499,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: w części nr 1: dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby UO, w tym:
1.1. dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Biura Infrastruktury;
1.2. dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Biura Zamówień Publicznych;
1.3. dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Samorządu Studenckiego;
1.4. dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Studenckiego Centrum Kultury;
1.5. dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Biura Marketingu i Public Relations.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 1.3. do SWZ (część nr 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 10886,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy stanowi, iż cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19.08.2022r. do godz. 10:00, w części nr 3,
złożono 3 oferty:
1. firmy CEDARTEX T&D Żukowski Sp. J., Ul. Oleska 119, 45-231 Opole, z ceną oferty 1 273,17 zł brutto;
2. firmy CADevent Sp. z o.o., Ul. Budowlanych 31, 80-298 Gdańsk – wykonawca nie podał ceny oferty;
oraz
3. firmy GRON-TECH Gabriela Grądowska, Ul. Krakowska 41A, 45-076 Opole, z ceną oferty 1 107,00 zł
brutto.
Postępowanie prowadzi Bartosz Komuszyński, tel.: 77 452 70 61 Strona 3 z 3
Zamawiający dokonał odrzucenia ofert firm CADevent Sp. z o.o. oraz GRON-TECH Gabriela Grądowska. Treść odrzucenia w/w ofert ujęto w pkt. I niniejszego pisma.
Zamawiający w pkt. 18.19. Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) wskazał, iż cyt.: „Zamawiający zastrzega, iż jeżeli dwunastokrotność (w zadaniach nr 1 – nr 4) oraz ośmiokrotność (w zadaniu nr 5) kwoty oferty z najniższą ceną stanowić będzie wartość wyższą niż określona w pkt. 18.20 SWZ Zamawiający może unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy”.
Zamawiający stwierdził, iż wartość, o której mowa powyżej, wynosi [(329,64 + 226,32 + 290,40 + 158,67)*12] + (268,14 *8) = 14 205,48 zł brutto.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia, w części nr 3, zamierzał przeznaczyć kwotę 13 390,00 zł brutto.
Zamawiający nie dokonał zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w części nr 3, wynoszącej 13 390,00 zł brutto do ceny oferty najwyżej ocenionej – biorąc pod uwagę odrzucenia ofert, o których mowa w pkt. I niniejszego pisma – firmy CEDARTEX T&D Żukowski Sp. J., Ul. Oleska 119, 45-231 Opole, która wynosi 14 205,48 zł brutto.
Wobec powyższego, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w części nr 3, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, tj.: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1273,17 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.