Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333653/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
105/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.majewska@usk2.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://usk2.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93daaeb4-dfab-442a-a1f8-76279c5fc6eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
105/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93daaeb4-dfab-442a-a1f8-76279c5fc6eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007241/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 105/TP/ZP/D/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są dostawa materiałów zużywalnych dla Laboratorium, zwane dalej towarem, spełniające opis i parametry graniczne oraz zgodne z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr1 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5211,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są dostawa materiałów zużywalnych dla Laboratorium, zwane dalej towarem, spełniające opis i parametry graniczne oraz zgodne z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzuasortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 71299,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 28.07.2025 r., do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie Pakietu nr 1, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 28.07.2025 r., do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta w zakresie Pakietu nr 2, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ubezpieczenie OC działalności oraz mienia dla Jednostek Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
- SZP.281.103.2025 - Dostawa implantów celem utworzenia depozytu dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu "CZMP"
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Pobranie, transport i przekazanie do gospodarowania własnym transportem odpadów niekomunalnych o kodzie 16 03 04 oraz dzierżawa kontenera dla Schroniska dla Zwierząt w 2026 roku
- "Świadczenie usług psychologicznych w Regionalnym Punkcie Diagnozy i Terapii FASD w Łodzi"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do elektrofizjologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatów do dializ
- Cementy, spacery , substytuty
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





