Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00301398/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00359758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja OSP Turzyczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4590557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.paprotny@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwodzislawslaski.ezamawiajacy.pl/pn/UMWS/demand/218422/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja OSP Turzyczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e37bcd9e-f3dd-45d8-90f5-93a6c8667de0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047514/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja OSP Turzyczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.271.4.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1186939,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej.
Realizacja projektu będzie się odbywać w dwóch etapach:
- Etap I
- Etap II
Zamawiający wymaga, aby wykonawca ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
• konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dopuszcza się możliwość łączenia funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót branżowych, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę odpowiednich uprawnień budowlanych w każdej z wymaganych specjalności.
Osoby pełniące funkcje kierownika budowy i/lub kierowników robót branżowych muszą być czynnymi członkami odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert.
Z uwagi na fakt, iż w roku 2022 na przedmiotowym obiekcie przeprowadzono termomodernizację finansowaną ze środków Unii Europejskiej, dla której obowiązuje okres trwałości projektu, wszelkie planowane prace budowlane należy realizować zgodnie z obowiązującą dokumentacją projektową oraz w sposób możliwie najmniej ingerujący w uprzednio wykonane roboty budowlane.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek naruszeń, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz wymogami wynikającymi z zachowania trwałości projektu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w projektowanych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1370376,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1370376,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472078403
7.3.3) Ulica: Długa 61C
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-373
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO REMONTOWO BUDOWLANY ARTUR MARCINEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO REMONTOWO BUDOWLANY ARTUR MARCINEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1370376,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- Etap I - do 4 m-cy od dnia podpisania umowy
- Etap II - do 6 m-cy od dnia podpisania umowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





