eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juszkowo › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586929400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/640693

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a72cc5-0428-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ulicy Piaskowej (173596G) w Wiślince

1.1.13 Przebudowa ulicy Polarnej i Południowej w Straszynie

1.1.47 Przebudowa ulicy Sadowej (173591G) w Wiślince

1.1.48 Przebudowa ulicy Leśnej (173683G) Żuława - Żuławka

1.1.49 Przebudowa ulicy Polnej w Bystrej (cd.)

1.1.51 Przebudowa drogi w Lędowie (dojazdy do pól)

1.1.52 Przebudowa ulicy Jesionowej (173566G) w Bystrej

1.1.54 Przebudowa ulicy Ogrodowej w Rokitnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1086343,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ulicy Leśnej w miejscowości Żuławka”
- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 495,0 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 495 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 495 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cm x150 cm x15 cm, na pow. 495 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 247,50 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 247,50 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 247,50 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.
W drodze nie występują żadne urządzenia infrastruktury podziemnej oraz naziemnej do przebudowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 84447,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Straszyn”
- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 810 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 810 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cm x150 cm x15 cm, na pow. 810 m² - układ ułożenia pełny o szerokości 4,5 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów (1 studnia teletechniczna, 5 studzienek dla włazów kanałowych, 9 zaworów wodociągowych i gazowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 120107,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Rokitnica”
- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 490 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 504 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 504 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 504 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 7 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 245,0 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 245 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 245 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.
- regulacja pionowa studzienek i zaworów (13 zaworów wodociągowych i gazowych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 90303,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bystra na dz. 84 ulica Jesionowa’’
- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 450 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 900 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 900 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 900 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- transport pozyskanych płyt ażurowych w miejsce zakładanego wbudowania w odległości 15 km,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 225,0 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 10 cm) na pow. 225 m²,
- ułożenie płyt ażurowych staro-użytecznych typu Jomb na pow. 225 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m,
- wykonanie poboczy z gruntu rodzimego dwustronne o szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 151939,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej ulica Polna w miejscowości Bystra”
- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 216 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 216 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 216 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 216 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia i do 4,5 m na mijankach,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,
- płyty staro-użyteczne pozyskane z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania wytypowane przez Zamawiającego należy dostarczyć we wskazane miejsce w odległości do 15 km, a pozostałe płyty, które nie będą się nadawały do ponownego wbudowania wykonawca zagospodaruje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 34296,74 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lędowo działka 117/4”
- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 300 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 300 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 300 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 47217,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej ulica Piaskowa w miejscowości Wiślinka”
- roboty pomiarowe,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 3330 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 3330 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 3330 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 4,5 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- regulacja zaworów oraz studzienek,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 474915,08 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej ulica Sadowa w miejscowości Wiślinka”
- roboty pomiarowe,
- rozebranie starej nawierzchni z płyt ażurowych typu Jomb na pow. 490 m²,
- wykonanie koryta o głębokości 20 cm pod wbudowanie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych na pow. 522 m²,
- rozłożenie w korycie podsypki żwirowo-piaskowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym (grubość podsypki po zagęszczeniu musi wynosić 20 cm) na pow. 522 m²,
- ułożenie nowych płyt drogowych żelbetowych pełnych o wymiarach 300 cmx150 cmx15 cm, na pow. 522 m² - układ ułożenia pełny o szerokości od 3 m główna jezdnia,
- wykonanie poboczy o gr. 10 cm z tłucznia kamiennego dwustronne na szerokości 0,5 m,
- regulacja zaworów oraz studzienek,
- roboty porządkowe, zagrabienie i zagęszczenie poboczy na odcinkach objętych pracami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 83116,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTOR INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040216293

7.3.3) Ulica: Raduńska

7.3.4) Miejscowość: Juszkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241062,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTOR INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040216293

7.3.3) Ulica: Raduńska

7.3.4) Miejscowość: Juszkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131912,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131912,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131912,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213549,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333514,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213549,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213549,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52064,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52064,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52064,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66898,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66898,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66898,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747099,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945660,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747099,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747099,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117640,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163507,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117640,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane OELRICH Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117640,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.